Törökné Nagy Monika
Monika több mint 20 éves hazai és nemzetközi marketinges tapasztalattal rendelkezik. Olyan globális márkák marketing- és kommunikációs igazgatójaként edzette szakmai oroszlánkörmeit, mint például a Telenor, a Vodafone, de dolgozott vezetőként a Microsoftnál is. Legnagyobb kommunikációs sikereit a Samsungnál aratta, ahol Délkelet-Európa 11 országának vezetőjeként a teljes marketing és kommunikáció mellett a társadalmi szerepvállalás (CSR) is szakmai irányítása alá tartozott.
A teljes Samsung márka újrapozicionálásában nemzetközi szinten vett részt – ebben az időben lett a Samsung a világ egyik legsikeresebb vállalata illetve meghatározó hirdetője. Ezt bizonyítja a 2015-ben Cannes-ban megszerzett 27 díj, majd következő évben ugyancsak a Cannes-i 29 díj is (ezzel hivatalosan is az év hirdetőjévé vált a cég). Monika részt vett az olimpiai és a szakági (FINA) kampányokban is, felelős volt számos ún. flagship termék piacraviteléért (Galaxy S6 edge, SUHD TV, Add Wash mosógép stb.) Pályafutása során több nagyvállalatnál is páratlan eredményeket ért el az árbevétel, a piaci részesedés és a profitnövekedés területén. Ezen túlmenően – egyedüli hazai szakemberként – a nemzetközi kommunikációs szakma legrangosabb elismerésével rendelkezik: 3 Cannes-i Oroszlán büszke tulajdonosa.
A Samsungnál eltöltött évei után itthon már nem volt számára kihívást jelentő „marketinges állás”, ezért úgy döntött, hogy megszerzett tudását a Meraki megalapításával a magyar kkv-k hasznára, növekedésük elősegítésére fordítja.