Mit nyújt a Meraki?
Márkajelenléted bemérése
Weboldal-audit
Social audit
SEO audit
Kommunikációs audit
Minden új irány definiálása a kiindulóponttal kezdődik
Megtaláljuk a helyes utat
Az audit célja mindig az előrelépés, ehhez viszont, néha kegyetlen, őszinteség is szükséges.
Hogyan fogunk hozzá?
A marketingaudit fő célja feltárni egy cég meglévő marketingstratégiájának eredményességét.
Azonosítani kell a technikai vagy tartalmi hiányosságait, valamint a tapasztalatok alapján feltérképezni a fejlődés lehetséges irányait, a sürgősen elvégzendő feladatokat.
Egy átfogó marketing audit során megvizsgáljuk ügyfeleink korábbi és aktuális marketingtevékenységét, a legmodernebb eszközökkel elemezzük a honlapok technikai és SEO állapotát, szakértő social és szövegíró csapatunk pedig a kapcsolódó felületek minőségét ellenőrzi.
A marketing audit jellemzően alkalmas olyan meglévő vagy potenciálisan előforduló problémák azonosítására is, amire a folyamat elején egyik érintett fél sem gondol. Általánosnak mondható, hogy egy-egy cég sales vagy logisztikai nehézségei direkt kapcsolatban állnak a központi honlap vagy a kommunikáció hibás működésével.
A marketing audit teljes elvégzését minden új ügyfelünknél kötelezően elvégezzük, ugyanakkor meglévő partnereink számára is évente ajánlott.
Teljes körű kivitelezés
Szigorú ellenőrzés a gördülékeny munkáért.
- Weboldal-audit
- Social audit
- SEO audit
- Kommunikációs audit