Mit nyújt a Meraki?
Célcsoport-specifikus kommunikáció
Sales fókuszú tartalomelőállítás
PR és újságírás
Közösségi média
Vizuális tartalom
Egyéni tartalom az áthatóságért és
a személyre szabott elérésért
Tudd, hogy ki vagy!
Mi elmeséljük
másnak.
A tartalommarketing szempontjából kiemelkedően fontos az üzleti tevékenységed, a szolgáltatásaid és az üzleti szemléleted megértése és lefordítása a nagyközönség számára. A legtöbb iparágban egyre növekszik a verseny, a különbséget pedig apróságok döntik már el egy jól teljesítő és egy bukdácsoló vállalkozás között.
A tartalommarketing célja, hogy összehangoljuk a megfelelő stílust az adatokra és tapasztalatra alapozott üzenettel, majd lefordítsuk azt az egyes célcsoportjaid számára. Ahány vállalkozás és iparág, annyi megjelenési lehetőség és forma is rendelkezésre áll, az ideális tartalommix pedig szinte mindig egyedi. Mi ezt segítünk megtalálni neked.
Mi különbözteti meg a rossz és a jó tartalmat?
Az óriási médiazajban egyre nehezebb egy átlagos üzenettel, sajtóközleménnyel, összeollózott weboldal tartalommal felkelteni az ügyfelek, partnerek érdeklődését. Jellemző hiba, hogy sokan a tartalomelőállításra csak, mint másodlagos fontosságú elemként gondolnak. „Legyen egy modern honlapom, és a szöveget majd hozzáírjuk máshonnan!” , „Összedobok egy rövid cégbemutatót, jó lesz az!”
A jó tartalom ennél összetettebb. A jó tartalom az auditok és a stratégia építése során csírázik ki, majd az üzleti célok és a SEO követelmények mentén virágzik. Az eredményes kommunikáció alapja a szavak, mondatok és üzenetek összeforrása, értelmezhetősége minden célcsoport számára. Az, hogy ezeket az üzeneteket PR-cikkben, egy LinkedIn-posztban vagy több részes kisvideókban mutatjuk be, már az üzleti tevékenységedből fakadó lehetőségek határozzák meg.
Célunk minden esetben kialakítani vagy alkalmazni vállalkozásod egyedi hangvételét, releváns és hasznos tartalommal feltölteni, a megfelelő kommunikációs mód szerint formázni, majd a célcsoporttól függően személyre szabni.
Tartalom.
A-tól Z-ig.
Szöveg- és újságírók, tartalomspecialisták, social guruk egy helyen.
- Weboldaltartalom
- Közösségi média
- Cégbemutatók
- Általános szövegírás
- PR és sajtócikkek
- Forgatókönyvek