Folyamatosan ügyelnünk kell arra, hogy a célcsoportunknak megfelelő, releváns, minőségi tartalommal rendelkezzen honlapunk!
Az, hogy egy weboldal hányadikként szerepel a keresőben egy adott kifejezésre, sok tényezőn múlik. A Google (és a többi kereső) rengeteg faktort vesz figyelembe, amikor kialakítja a találatok végső rangsorát. Nehéz általános szabályokat meghatározni, hiszen a Google rangsorolási metódusát több speciális faktor is befolyásolja. Például, hogy milyen böngészőt (Safari, Chrome, stb.) használunk, de befolyásolhatja a földrajzi elhelyezkedésünk, vagy akár a böngészési előzményeink is.
A keresőmotor algoritmusa dönti el, hogyan rangsorolja a weboldalakat. Ezek a keresőmotorok nap mint nap átfésülik az internet egészét, és minden egyes tartalmat feltérképeznek, illetve indexelnek. Amikor egy felhasználó elindít egy keresést a Google rendszerében, a cég algoritmusa létrehoz egy listát azon weboldalakról melyek tartalmát odaillőnek véli a keresett kulcsszó/kifejezés szempontjából.