Mit nyújt a Meraki?
Stratégiád legfontosabb csatornái és eszközei
Hirdetési stratégia
Adwords, PPC, social media hirdetések... jó helyen jársz. Az alaposan megtervezett digitális kampányainkkal segítünk elérni az általad meghatározott és kitűzött üzleti célokat.
Tartalommarketing-stratégia
A nívós, változatos és a mai digitális elvárásoknak megfelelő tartalmak előállítása majd megjelentetése az adott márka építéséhez és forgalomnöveléshez járul hozzá. Ez a fajta tevékenység, mint a SEO vagy social media kommunikáció, stratégiába rendezve hosszútávon a vállalkozás növekedéséhez járul hozzá.
PR-stratégia
A reputációépítést, hírnévgondozást hagyományos és újhullámos PR eszközök segítségével, sajtókapcsolatok igénybevételével, véleményvezérek közreműködésével és tartalmak generálásával alakítjuk ki.
Stratégia, ami megállja a helyét.
Marketing.
Stratégia.
A legjobb vezetők is csak egy pontosan megjelölt útvonalon haladva képesek a legjobbat kihozni csapatukból.
Miben segít a stratégia?
Egy cég még sikeresebb jelenlétének és működésének elengedhetetlen feltétele a komplex marketing stratégia.
A honnan, hova és hogyan kérdések megválaszolása és pontos definiálása az a tényező, ami segít az erőforrások megfelelő elosztásában, hogy a figyelem azokra a szempontokra fókuszáljon, ami hatékony a célok elérésének érdekében.
Számtalan tényezőt kell figyelembe venni a stratégia kialakítása során és széleskörű piaci, illetve marketing ismeretek szükségesek annak elkészítéséhez. A MERAKI szakértői csapatának segítségével segítünk felvázolni a sikerekhez vezető utat és megmutatjuk hogyan lehet megszerezni, megtartani és újból aktivitásra biztatni a célcsoportodat.Teljes körű kivitelezés
aktivitás segítse az előre kitűzött célok elérését.
- Célok
- Helyzetelemzés
- Célcsoport
- Értékajánlat
- Versenytársak
- Csatornák és eszközök
- Mérőszámok
- Költségvetés