Skip to main content

Szolgáltatások

Stratégia-
tervezés

Teljes marketingstratégiádat személyre szabottan, valós igények mentén
alakítjuk ki és mindvégig segítünk a legjobb eredmények elérésében.

Mit nyújt a Meraki?

Stratégiád legfontosabb csatornái és eszközei

Hirdetési stratégia

Adwords, PPC, social media hirdetések... jó helyen jársz. Az alaposan megtervezett digitális kampányainkkal segítünk elérni az általad meghatározott és kitűzött üzleti célokat.

Tartalommarketing-stratégia

A nívós, változatos és a mai digitális elvárásoknak megfelelő tartalmak előállítása majd megjelentetése az adott márka építéséhez és forgalomnöveléshez járul hozzá. Ez a fajta tevékenység, mint a SEO vagy social media kommunikáció, stratégiába rendezve hosszútávon a vállalkozás növekedéséhez járul hozzá.

PR-stratégia

A reputációépítést, hírnévgondozást hagyományos és újhullámos PR eszközök segítségével, sajtókapcsolatok igénybevételével, véleményvezérek közreműködésével és tartalmak generálásával alakítjuk ki.

Stratégiád legfontosabb csatornái és eszközei

Stratégia, ami megállja a helyét.

Helyzetelemzés Konkurenciaelemzés Jövőkép Marketingmix Startpisztoly

Marketing.
Stratégia.

A marketing stratégia egy olyan alapdokumentum, pontosan kidolgozott terv, amely az adott cég üzleti céljainak eléréséhez szükséges lépéseket határozza meg, továbbá számba veszi az eszközöket és elemzi is azokat. Ez az összefoglaló segíti a vállalatot a célpiacon való érvényesülésében, illetve abban, hogy - a megfelelő módszerekkel - növelje a bevételét és hatékonyan szólítsa meg az iránta érdeklődő embereket, tehát a célcsoportot vásárlókká konvertálja.
A legjobb vezetők is csak egy pontosan megjelölt útvonalon haladva képesek a legjobbat kihozni csapatukból.
Török Monika
Piackutatás a tisztánlátásért
A stratégiához kapcsolódó piackutatás segítségével mélyreható ismereteid lesznek a célpiacoddal kapcsolatban.
Iránytű, amely profitot termel
A jól megtervezett és kivitelezett lépések jó eredményekkel járnak, amelyek pedig összességében extra profitot jelentenek számodra.
Segítség a megújuláshoz
Legyen szó új szolgáltatásodról vagy egy régi terméked megújulásáról, mindig tudod mi a következő lépés.

Miben segít a stratégia?

Egy cég még sikeresebb jelenlétének és működésének elengedhetetlen feltétele a komplex marketing stratégia.

A honnan, hova és hogyan kérdések megválaszolása és pontos definiálása az a tényező, ami segít az erőforrások megfelelő elosztásában, hogy a figyelem azokra a szempontokra fókuszáljon, ami hatékony a célok elérésének érdekében.

Számtalan tényezőt kell figyelembe venni a stratégia kialakítása során és széleskörű piaci, illetve marketing ismeretek szükségesek annak elkészítéséhez. A MERAKI szakértői csapatának segítségével segítünk felvázolni a sikerekhez vezető utat és megmutatjuk hogyan lehet megszerezni, megtartani és újból aktivitásra biztatni a célcsoportodat.
Teljes körű kivitelezés

Teljes körű kivitelezés

Tervezőink gondoskodnak róla, hogy minden
aktivitás segítse az előre kitűzött célok elérését.
  • Célok
  • Helyzetelemzés
  • Célcsoport
  • Értékajánlat
  • Versenytársak
  • Csatornák és eszközök
  • Mérőszámok
  • Költségvetés

Célok


A legfontosabb az alapvető célok kitűzése, azaz hogy meghatározzuk mit is szeretnénk pontosan elérni. Pontos cél nélkül nincsen pontos terv.

Helyzetelemzés


A helyzetelemzés során a vállalkozás külső és belső állapotát térképezzük fel, megismerve, hogy milyen lehetőségek állnak rendelkezésére és milyen veszélyekkel kell szembenézni.

Célcsoport


Sarkalatos pontja a marketing stratégiának, hogy ki a célcsoport, kiknek szól az adott termék vagy szolgáltatás. Így azokra figyelhetsz csak, akik számítanak.

Értékajánlat


Meghatározzuk az értéket, amit az ügyfelek számára teremtesz, hogy az üzeneteid egyértelműen képviselhessék azt.

Versenytársak


Vannak pozitív és negatív példák. Mindegyikből lehet tanulni. Versenytársaidhoz való viszonyod a stratégia fontos része.

Csatornák és eszközök


A csatornák és eszközök tekintetében mindig fontos, hogy az erőforrásokat maximálisan figyelembe vegyük és optimalizáljuk, ne aprózzuk el.

Mérőszámok


Az üzleti értékkel nem rendelkező számok helyett a valódi értéket képviselő adatokra fókuszálunk.

Költségvetés


A pénzügyi lehetőségek tisztázása és számbavétele elengedhetetlen fontosságú, hogy a lehetőségekhez mérten a legjobb megoldást kaphasd.