Skip to main content

Esettanulmány

Bixpert

Tanácsadó Kft.

A kliens

BIxpert esettanulmány

Időtartam

2020 - napjainkig

Történetük

  • A Bixpert magyar tulajdonban lévő, BI (Business Intelligence), üzleti analitikai szolgáltatásokat nyújtó vállalkozás.

    A budapesti cég 2000-es megalakulása óta tanácsadói és terméktámogató tevékenységével segíti ügyfeleit, hogy megalapozott üzleti döntéseket hozzanak.

    Ennek érdekében itthon kizárólagos képviselője a több területen is legjobbnak minősített MicroStrategy BI-szoftvernek, de repertoárjába több hasonló rendszer használata is beletartozik.

A kihívás

A Bixpert olyan sales támogató eszközt akart igénybe venni, amellyel egyrészt leadeket gyűjthet, másrészt pedig a márkáját tovább építheti.

Az ötlet

A Bixpert szlogenje: Munkára fogjuk adatait. Emellett pedig egy belső, nem hivatalos insight szerint a cégnek „az elemzés támogatása a szívügyünk, az életünk”.

A Meraki erre a lendületre, elhivatottságra építve egy olyan tartalmat hozott létre, amely a hazai piacon egyedülálló módon a cég autentikusságát erősíti, miközben a reménybeli ügyfeleket bevezeti a BI világába.

Így alkotta meg a Meraki a különleges Bixpert-dokumentumokat, amelyek tulajdonképpen e-füzetek, vagyis letölthető fájlok.

A megoldás

A Bixpert e-füzeteinek mindegyike a BI egy-egy aspektusába kalauzolja el az olvasót. Mindezt karakteres grafikai megvalósításban, olvasóbarát, érthető, könnyen fogyasztható módon teszi. 2022-ben a 7 tematikus kiadvány mellett – karácsonyi ajándékként – egy, a szakmában is ritkaságnak számító szótárt állítottunk össze, amely a BI terület legfontosabb kifejezéseit magyarázza meg közérthetően, a már megismert vonzó vizuális stílusban. Ez a szótár olyan nagy sikert aratott, hogy a Bixpert kérésére elkészült a második része is.

A cég honlapján külön Bixpertplusz nevű menüpontban gyors regisztrálás után már olvasható és letölthető a 2022 végére nyolc e-füzetből álló tudáscsomag.

Eredmények

8 e-book
40 000 egyedi elérés
200 lead
  • Egy év alatt összesen 8 e-book született saját stílussal, hangvétellel és erős szakmai tartalommal.
  • A speciális terület dacára a kiadványok egy év alatt több mint 40 000 egyedi elérést produkáltak.
  • Eközben az erre épített PPC-kampány közel 200 leadet generált.

    Az ügyfél mondta

    Példaértékű az az együttműködés, amelyben a Bixpert e-bookjai megszülethettek. A Meraki és a Bixpert munkatársai szakmai párbeszédben valósították meg a magyar piacon is egyedülállónak mondható tartalmakat. A mi oldalunkról a Bixpert munkatársai örömmel vettek részt a projektben, és így professzionális kiadvány létrejöttében segédkezhettek – miközben cégünk megítélését is növelhették ügyfeleink körében. (Bánkuti Zoltán, a Bixpert alapítója)

    A konklúzió

    A Meraki bebizonyította, hogy még egy olyan összetett tudást igénylő területen, mint a BI, igenis lehetséges tömör, hasznos kommunikációt létrehozni. Ehhez a megbízó és az ügynökség szoros, példa értékű együttműködése szükséges. Csak így lesz a végleges tartalom elég vonzó ahhoz, hogy a célcsoport érdeklődését felkeltse és bevonja.