Skip to main content

Szolgáltatások

TikTok stratégia és csatorna-
menedzsment

A TikTok forradalma már tart. Te sem akarsz lemaradni, ugye? Nyissunk új fejezetet vállakozásod életében!
[arrow-down]

Tökéletes megoldás a növekedésre

Előzd meg versenytársaidat!

Azt mondják, aki ma nincs fent a TikTok-on, az holnap már nem is létezik a digitális térben. A TikTok nem csak az új generáció kreatív játéktere, hanem a cégek számára is hatalmas lehetőségeket rejt. A TikTok jelenleg a leggyorsabban növekvő közösségi média platform, melyen 1 milliárd aktív felhasználó van jelen.

Az élményalapú marketing új dimenziója

A TikTok lehetővé teszi, hogy hangulatos, vizuális kampányokat indíts az élményalapú marketing jegyében. A rövid és lendületes videók lehetőséget nyújtanak arra, hogy a céged által kínált termékeket és szolgáltatásokat egyedi és szórakoztató módon mutasd be. Ennek köszönhetően kialakítható egy közönségközpontú, érzelemgazdag kapcsolat a vásárlókkal.

Közvetlen kapcsolat a fiatal generációval

A TikTok az Y és a Z generáció kedvenc közösségi média platformja, a felhasználók többsége 16 és 27 év közötti, azonban rohamosan nő a 27 és 54 év közötti közönség is. A TikTok csatorna elengedhetetlen eszköz az ő figyelmük felkeltéséhez és megszerzéséhez. A fiatalabb generációk aktívan vesznek részt a kihívásokban, trendekben és az érdekes tartalmak létrehozásában. Kapcsolódjon be céged is ebbe a szórakoztató és interaktív közösségbe!

Magas organikus elérés

A TikTok felületén egy kreatív videó gyorsan elterjedhet, és milliókhoz juthat el világszerte. A közösség aktívan like-ol, kommentel és osztja meg azokat a tartalmakat, amelyek tetszésre találnak, így egy jól sikerült kampány óriási hatással lehet és elősegítheti üzleted növekedését.

Márkaismertség növelése

Az óriási felhasználói bázisnak és az algoritmus működésének köszönhetően a TikTok jelenleg a legjobb platform márkád ismertségének növelésére.

Értékesítés

A videós formátum és a magas elérés következtében a TikTok ideális platform a termékek és szolgáltatások bemutatására és az értékesítés támogatására is.
digitális kampányok

Segítünk, hogy elérd céljaidat!

Mit nyújt a Meraki?

Kreatív stratégia & koncepciók

Egyedi stratégiát dolgozunk ki a vállalkozásod céljai mentén, hogy a lehető leggyorsabban túlteljesítsük azokat. Az egyedi stratégia segít a célközönség pontosabb meghatározásában és hatékonyabb megszólításában. Az olyan tartalmak, amelyek az adott célcsoport érdeklődésére szabottak, nagyobb valószínűséggel vonzzák a felhasználókat és építenek hosszú távú kapcsolatot velük.

TikTok first gyártás

Csapatunk megtervezi, felveszi és megvágja a videókat a TikTok kommunikációs és vizuális stílusát követve. Dedikált kreátoraink folyamatosan monitorozzák a friss trendeket, hogy a lehető leggyorsabban tudjunk reagálni rájuk.

Adatvezérelt iterációk

Folyamatosan elemezzük a videók teljesítményét, melyeket összemérünk a legfontosabb referenciaértékekkel, hogy mindig tudjuk, mi és miért működik, a kapott eredmény mentén pedig frissítjük a stratégiát alkalmazkodva ezzel a közönségigényekhez és az algoritmushoz. Monitorozzuk a különböző teljesítménymutatókat, mint például a videók megtekintését, a követőszám növekedését és az elérési arányokat, ezeket pedig riport formában át is adjuk minden hónapban ügyfeleinknek.
  • Folyamatos tesztelés

    Folyamatos tesztelés

    Mi folyamatosan tesztelni fogunk, hogy a lehető legjobb eredményeket érjük el.

  • Adatvezérelt szemlélet

    Adatvezérelt szemlélet

    Minden döntésünket mérések és adatok alapján hozunk meg.

  • Teljeskörű kivitelezés

    Teljeskörű kivitelezés

    Csapatunk az elejétől a végéig mindent elvégez a célok és igények szerint.


Emeld vállalkozásod egy új szintre!


Ne hagyd ki a TikTok nyújtotta izgalmas lehetőségeket! Hozzunk létre együtt egy kreatív és élményalapú tartalmakat kínáló TikTok csatornát, amely vonzza és interakcióra sarkallja a fiatalabb generációkat! Építsünk ki közösen egy hűséges ügyfélbázist, megerősítve ezzel márkád jelenlétét az online térben. A TikTok a marketing egy új dimenziója, mely kapukat nyithat meg a digitális jelenlét gyorsan fejlődő és változó világában. Vágj bele a fejlődésbe!

Látogass meg minket

Emeld vállalkozásod kommunikációját magasabb szintre digitális marketing szolgáltatásainkkal!

47.53874219999999,19.0331875

Budapest

Útvonalterv

Budapest

1032 Budapest
Kiscelli út 75. 4/18

+36 20 402 2717

Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Nyitvatartás

  • Hétfő – Péntek

    09:00 – 17:00

  • Szombat

    zárva

  • Vasárnap

    zárva

26.2872754,-80.2243783

Miami

Miami

Coral Springs
7351 Wiles Road,
Suite 103
Florida 33067

+1 786 914 3360

Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Nyitvatartás

  • Hétfő – Péntek

    09:00 – 14:00

  • Szombat

    zárva

  • Vasárnap

    zárva

meraki

Akik már minket választottak

Olyan ügyfelekkel dolgozunk, akik számára a növekedés vagy a nemzetközi piacra lépés az elsődleges cél. Ebben van tapasztalatunk, ehhez értünk.

Elismeréseink

  • HRBEST

    HRBEST

  • Az Év Honlapja

    Az Év Honlapja

  • Employer Branding

    Employer Branding

  • OVA

    OVA

  • HRKOMM

    HRKOMM



Ügyfeleink mondták

Image Image
meraki

Kép teszt 1

Ez egy szöveg sor Ez egy link

Image Image
meraki

Kép teszt 2

Ez egy szöveg sor Ez egy link

Image Image Alt
meraki

Kép teszt 3

Ez egy szöveg sor Ez egy link

Image Image Alt
meraki

Kép teszt 4

Ez egy szöveg sor Ez egy link

Image Image Alt
meraki

Kép teszt 5

Ez egy szöveg sor Ez egy link

Image Image Alt
meraki

Kép teszt 6

Ez egy szöveg sor Ez egy link

Image Image Alt
meraki

Kép teszt 7

Ez egy szöveg sor Ez egy link

Image Image Alt
meraki

Kép teszt 8

Ez egy szöveg sor Ez egy link

Image Image Alt
meraki

Kép teszt 9

Ez egy szöveg sor Ez egy link

Image Image Alt
meraki

Kép teszt 10

Ez egy szöveg sor Ez egy link

Image Image Alt
meraki

Kép teszt 11

Ez egy szöveg sor Ez egy link

Szolgáltatások

Video-
marketing

Színes és informatív videós tartalmak a brand image és a
céges tevékenységek kommunikációjához.
[arrow-down]

Mit nyújt a Meraki?

Ragadd meg a figyelmet

Műfajok, amelyekkel foglalkozunk

BRANDÉPÍTŐ FILM (IMÁZSFILM)

Akár induló, akár komolyabb szakmai múlttal bíró céged van, biztosan elérkezik az a pillanat, amikor gyorsan, hatékonyan, érthetően szeretnéd bemutatni céged imázsát vagy megmutatni a tevékenységi körödet. A kis- és középvállalkozások számára az imázsfilm még mindig szinte elérhetetlenül drága kommunikációs formának tűnik. Nyugodtan ránk bízhatod magad, költséghatékony módon, mindig az aktuális marketingcéloknak megfelelően segítünk imázsfilmed létrehozásában!

REKLÁMFILM ÉS HIRDETÉS

Egy marketingkampány ma már nem működik reklámfilmek nélkül. Legyen szó közösségimédia-hirdetésről, vagy televízióban is sugárzott reklámról, számíthatsz ránk. Széles körű tapasztalattal tervezünk és gyártunk reklámfilmet rövid és hosszabb méretben is, változatos felhasználásra, állandóan magas minőségben.

STOCKVIDEÓKBÓL ÖSSZEÁLLÍTOTT KISFILMEK

Mindenki hozzáférhet, megvásárolhatja és használhatja a profi módon elkészített, általános célú videókat. Mégis, mi képesek vagyunk arra, hogy speciális, a márkaértékekhez illeszkedő, látványos és kreatív filmmé gyúrjuk a bárki által licencelhető videókat.

VIRTUÁLIS STÚDIÓBAN FORGATOTT FILMEK

A hagyományos fizikai díszletek idő- és költségigényesek. De nemhiába élünk a 21. században, erre is van megoldásunk! A virtuális stúdió egy olyan digitális tér, amelyet számítógépes grafikával és speciális szoftverrel hoznak létre. Ez lehetővé teszi különböző hátterek, beállítások és egyéb vizuális elemek költséghatékony létrehozását, amelyek szükség szerint testre szabhatók és módosíthatók. Mi már forgattunk reklámfilmet ilyen környezetben, és az eredmény önmagáért beszél.

BRANDED CONTENT

Ahol a reklám hatástalan, ott a branded content, vagyis a márkázott tartalom sikert érhet el. Ennek a fajta kommunikációnak az a célja, hogy pozitív asszociációt hozzon létre a márka és maga a tartalom között, valamint, hogy bevonja és kapcsolatot építsen a fogyasztóval. Nincs reklámmal megszakított adás, élmény, csak hasznos, informatív, szórakoztató, a nézőnek értéket adó tartalom – legtöbbször audiovizuális formában. Sokszor költséghatékonyabban, mint egy reklámfilm.

SOCIAL MEDIA TARTALMAK

Ma már minden cég social media felületein rengeteg a mozgóképes tartalom. 5-20 másodperces filmek, amelyek akár a cég termékeit mutatják be, akár csupán egy hangulatot adnak, a videós tartalmakkal is számolni kell marketingtervezéskor. Ebben is szívesen segítünk, specialitásunk a hatékonyság – minél inkább tervezhető, ugyanakkor kis forgatási igénnyel vagy akár forgatás nélkül, fotókból, animációval megvalósítható videók tervezését és gyártását is vállaljuk. Nagyon szívesen gondolkodunk videós sorozatok, csatornák beindításán, hiszen szerintünk az előre tervezhetőség és rendszeresség márkaépítő hatású.

CÉGES YOUTUBE CSATORNA

Akár céges rendezvényen, akár online eseményekhez van szükséged videós tartalomra, nyugodtan bízd ránk magad! Amikor találkozhattok a cégben, egy-egy céget bemutató, eseményre aktualizált videó feldobja a hangulatot. Nem is hinnéd, hogy a milyen sokféle módon tudunk videós tartalmakkal segíteni abban, hogy a csapatod összekovácsolódjon. És ez igaz akkor is, ha csak az online térben tudtok találkozni éppen – karácsonyi ünnepség, egy régóta a cégnél dolgozó munkatárs köszöntése, egyszerűnek tűnő, de filmként nagyon hatásos elemei egy-egy online találkozónak.

ÉLŐ VIDEÓK

„Élőzni” ma már nem csak a nagy tévétársaságok kiváltsága. A YouTube vagy a Facebook ingyenes élő közvetítési lehetőségei ugyanis a legkisebb márkák számára is megteremtették a fogyasztóikkal történő kommunikáció frissességét. Egy-egy élő adás megeleveníti és őszintén bemutathatja a márkaértékeket, és interaktivitásával közel hozza a szolgáltatást vagy terméket a célcsoporthoz. Egy felkészült csapattal a háttérben a világ bármely pontjára, bármely célcsoportnak eljuthat céged üzenete.

ONLINE TUTORIALOK, ’HOW TO’ TIPPEK

A „How to” talán az egyik leggyakoribb cím a YouTube-on. Nem véletlenül: a self-care, az önsegítő könyvek, és természetesen a (meg)magyarázó videók korszakában élünk. Ez a stílus lehetővé teszi, hogy érdekesen, szórakoztatóan mutassuk be a márka használatának szabályait, előnyeit, tippjeit és trükkjeit. Mindenki szeretne még többet megtudni egy-egy könnyen befogadható videóból. Érdemes ezt a kíváncsiságot a saját javunkra fordítani!

FELHASZNÁLÓI TARTALMAK (USER GENERATED CONTENT)

Az a legjobb reklám, amikor már nincs szükség reklámra. Ez azonban nemcsak a globálisan ismert márkákra korlátozódik. Mi segítséget nyújtunk ahhoz, hogy a felhasználók által létrehozott tartalmakat hogyan tudod stimulálni, inspirálni, és hogyan építheted be céged kampányaiba.

TERMÉKBEMUTATÓ FILMEK

Változatos audiovizuális tartalomgyártással segítjük ügyfeleink értékesítési tevékenységét termék- és szolgáltatásbemutató kisvideókon keresztül. Azon dolgozunk, hogy a lehető legjobban és legigényesebben bemutassuk, hogy mit csinálsz pontosan.

ÜGYFÉLELÉGEDETTSÉGI KISVIDEÓK

Változatos audiovizuális tartalomgyártással segítjük ügyfeleink imázsépítését ügyfélelégedettségi kisvideókon keresztül. Azon dolgozunk, hogy a lehető legjobban és legigényesebben bemutassuk, hogy mit csinálsz pontosan.

ANIMÁCIÓ

Célzott üzenetekhez,vagy speciális kampányokhoz gyakran nem a hagyományos forgatott, hanem animációs megjelenés szükséges. A hangsúly itt minden esetben a költséghatékonyságon, a precizitáson és a prémium megjelenésen van.

Eseményvideók

Akár céges rendezvényen, akár online eseményekhez van szükséged videós tartalomra, nyugodtan bízd ránk magad! Amikor találkozhattok a cégben, egy-egy céget bemutató, eseményre aktualizált videó feldobja a hangulatot. Nem is hinnéd, hogy a milyen sokféle módon tudunk videós tartalmakkal segíteni abban, hogy a csapatod összekovácsolódjon. És ez igaz akkor is, ha csak az online térben tudtok találkozni éppen – karácsonyi ünnepség, egy régóta a cégnél dolgozó munkatárs köszöntése, egyszerűnek tűnő, de filmként nagyon hatásos elemei egy-egy online találkozónak.

CÉGES RENDEZVÉNYEK VIDEÓS ANYAGAINAK ELKÉSZÍTÉSE

Nincs két ugyanolyan rendezvény. Filmes üzletágunk képes arra, hogy még a legátlagosabbnak gondolt céges rendezvényhez is egyedi, vonzó videókat és vágatokat készítsen. Ezen felül bevezető és lezáró animációkat tervezünk, hogy céged márkaértékét így is megtámogassuk.

WEBINÁRIUMOK VIZUÁLIS TERVEZÉSE

A home office és a hibrid munkavégzés korában már magától értetődő tény a webinárium használata. Az oktatás és a tanulás digitális megvalósulása akkor a leghatékonyabb, ha a márkaértékek vizuálisan is megjelennek. Az online élet is szépség és praktikum után kiált, ebben pedig mi jó partnereid vagyunk.

BRAND HISTORY FILMEK

A kommunikáció, így szinte minden márka története is egyedi, megismételhetetlen történelmi mérföldkövekből áll. Mi meg tudjuk ragadni ezeket a pillanatokat, és a márkád imázsához tökéletesen illeszkedő, érdekes filmeket készítünk.

DOKUMENTUMFILM

Dokumentumfilmekre nincs minden cégnek szüksége, de bizonyos iparágakban ez jelenti a kiemelkedés egyik lehetséges útját. Díjnyertes munkatársaink célja minden esetben a legmagasabb minőség elérése, mind esztétikai mind tartalmi szempontból.

PODCAST

A céges online megjelenés egyik leginnovatívabb formája manapság a podcast, amely lehetőséget ad arra, hogy a cég tevékenységét rendszeresen, ugyanakkor elmélyültebben és szórakoztató módon kommunikáljad.
Számos kutatás igazolja, hogy minden fogyasztó egyre több videós tartalmat néz. A videós tartalmak nem csupán egy márka megismertetését szolgálják, de növelik a konverziót is. Íme néhány adat a videós tartalmakkal kapcsolatban:
  1. A pandémia 215 százalékkal növelte az online médiafogyasztást az Egyesült Államokban.
  2. 2022-ben átlagosan heti 19 órát töltünk online videók nézésével
  3. Arra a kérdésre, hogy mi a legnagyobb előnye annak, ha egy ügynökséggel működnek együtt videós tartalom készítésében, a marketingszakemberek 68 százaléka azt emelte ki, hogy így a videók jobb minőségűek, professzionálisabbak lesznek.
  4. A videós tartalom cégen belüli megvalósításának három legfőbb oka, hogy nincs rá idő, nehezen tudnak hatékony videóstratégiát megalkotni, és nem tudnak rá elegendő pénzt szánni.
  5. A marketingesek 67 százaléka szerint a legnagyobb ROI-t a közösségi média csatornákon (YouTube, Instagram, TikTok) megosztott videók hozzák.
  6. Azok az induló vállalkozások, akik videós tartalmakkal mutatkoztak be, 49 százalékkal gyorsabban tudtak elérést generálni, mint azok, akik nem.
  7. A videós marketing kampányok 34 százalékkal magasabb konverziós rátát érnek el.
  8. A vásárlók 90 százaléka azt mondja, hogy a videók segítették a döntésben.
(forrás: Hubspot, Wistia, SmallBizTrends)

Lépj be az 1% világába
audiovizuális marketinggel!

Márkapozícionálás Megkülönböztethetőség Kiemelkedés Célzott elérés

Legyen a céged a főszereplő!

Egy jó videóval nemcsak céged megjelenését, imázsát vagy szolgáltatásod, terméked professzionalitását tudod bemutatni rövid idő alatt, hanem élményt nyújtasz, és érzelmeket tudsz kiváltani a nézőkből, ezzel pedig az elkötelezettségüket teremted meg vagy akár növeled.

Vizuális történetmeséléssel, animációval egyszerűen, és érthetően lehet bemutatni termék- vagy szolgáltatásportfóliódat, márkaértékeidet.

Mi abban tudunk segíteni, hogy a számodra fontos üzenetet a lehető leginkább sűrítve, a megfelelő műfajt kiválasztva adjuk át a megfelelő felületen.

Ma már ugyanis nem kérdés, hogy sokszor jobban értjük a filmek nyelvét, mint az írott beszédet.

A számok ugyancsak azt mutatják, hogy a videók minden felületen nagyobb érdeklődésre tesznek szert, mint az írott szövegek, és SEO szempontból is kiemelkedő a teljesítményük.

Többek között ezért népszerű és ma már megkerülhetetlen egy kis- és középméretű vállalkozásnak is a videós tartalom.

  • Márkapozícionálás egyszerűen

    Márkapozícionálás egyszerűen

    Audiovizuális megjelenéssel csak kevés cég mutatja be magát. Emiatt előnyben is vannak mind a marketing mind a márkaépítés terén.
  • Elérések növelése

    Elérések növelése

    Az új digitális kor a videókról szól, felülettől függetlenül. Hirdess jobban, olcsóbban, építs márkahűséget sikeresebben és gyorsan!

  • Megkönnyített munkafolyamatok

    Megkönnyített munkafolyamatok

    Problémáid vannak a toborzással, a belső munkafolyamatok elmagyarázásával, értékeid bemutatásával? Gondolkodj videóban!

Mitől lesz jó egy videó?

Szerintünk egy videó akkor hatékony, ha hiteles.

Legyen szó bármilyen műfajról, a jó videók hitelesen közvetítik azokat az üzeneteket, amiket a cég tevékenysége, munkatársai, szolgáltatásai képviselnek. Mi abban tudunk segíteni, hogy ennek a hitelességnek a hátterét megteremtjük, és megtaláljuk az azt leghatékonyabban bemutató műfajt – segítünk a minőségi kivitelezésben, ugyanakkor a sokszor nehéznek tűnő interjúhelyzetekben is.

A Merakinál sokféle műfajban készítünk marketingvideókat, az animációktól kezdve a rövid ismeretterjesztő filmekig, munkáinkat mindig alapos kutatás előzi meg – a jó videók ereje szerintünk a befektetett háttérmunkában rejlik, és az az alapján kidolgozott forgatókönyvben. Ez leginkább a brandet építő filmekre igaz, de csapatunk abban is tud segíteni, hogy adott kampányidőszakban, termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban az ügyfelekkel közösen megtaláljuk a leghatékonyabb videós formát, műfajt, hosszt és főleg, tartalmat. A tartalom mellett természetesen a kivitelezés éppolyan fontos nálunk – videós csapatunk grafikusainkkal közösen dolgozik azon, hogy szép és színvonalas videók készüljenek, bármilyen tartalomról vagy műfajról legyen szó.

Teljes körű kivitelezés

Teljes körű kivitelezés

Videós szolgáltatásunk teljes körű kivitelezést takar, a kreatív koncepció megírásától a gyártáson át a kész videós anyagok vagy reklámfilmek megvalósításáig, azok különböző verzióinak elkészítéséig terjed.
  • Services 1

    • Célok és időzítés
    • Stratégia
    • Kreatív tartalmi
      koncepciók
    • Forgatókönyvírás
  • Services 2

    • Gyártáselőkészítés
    • Forgatás
    • Cégre szabott vizuális arculati elemek
    • Utómunka

Kérj egy ajánlatot!

Célok és időzítés


Amikor felmerül egy videós tartalom igénye egy cég életében, három fő szempontot kell figyelembe venni a tervezésnél: a videó konkrét feladatát és célját, a vállalható költségeket, és az időzítést. Első lépésként arról beszélgetünk ügyfeleinkkel, hogy miért és kinek szól az adott tartalom.

Stratégia


Mint minden marketingstratégia kialakításakor, a videós tartalmak tervezésekor is az adott kampányidőszak legfontosabb kommunikációs üzenetét és célcsoportjait kell meghatározni, erre épül majd a videó témája, műfaja, sztorija és megjelenési helye. A videók időzítése is fontos – egy cég, termék bevezetésekor más műfajú videót érdemes készíteni, mint amikor konkrét konverziót, számokat várunk egy videós üzenettől. A videós tartalmak tervezésekor a Merakinál éppen ezért a kutatás, az ügyfél megismerése az első lépés.

A kutatás alapján kidolgozzuk a megfelelő audiovizuális stratégiát az üzenettől a megjelenési felületekig.


Kreatív tartalmi koncepciók


Ez alapján több műfajban és költségvetéssel javaslunk kreatív tartalmakat..

Forgatókönyv írás


A kiválasztott kreatív koncepcióra szakértő kollégáink kidolgozzák a forgatókönyveket, és az ún. moodboardokat.

Gyártáselőkészítés


A gyártás megszervezése, akár forgatott, animációs vagy stockvideókból álló tartalomról van szó, többhetes folyamat. A gyártáselőkészítés során producerünk végigvezeti céged, hogy mire a forgatásra kerüljön a sor, tökéletes felkészültséggel vághassunk bele. Ide tartozik például az art direkció (a márkajegyek megjelenítése), a forgatáshoz szükséges tárgyak vagy vizuális eszközök megszervezése, a színészek castingja, a helyszín kiválasztása, a költségtervek elkészítése.

Forgatás


Tó mellett vagy virtuális stúdióban, fiatal vagy idősebb színészekkel, képben vagy animációban – mi mindegyikben otthon vagyunk. A forgatás teljes időtartamának, az elfogadott költségvetésnek a kontrollja szintén olyan terület, amelyet kézben tartunk ebben a fázisban.

Cégre szabott vizuális arculati elemek


Léteznek olyan vizuális eszközök, amelyekkel egy vállalati film is még szebbé, hatékonyabbá tehető. Ilyen például a bevezető intró vagy a packshot, a filmet lezáró elem. Munkatársaink az animációtól kezdve a filmbe történő beillesztésig tökéletes megoldással állnak elő.

Utómunka


Egy videó vagy videós csomag megvalósításának része a vágás, hangkeverés, zenei aláfestés, feliratozás, animáció, narráció, majd fényelés. Szintén fontos fázis, hogy különböző méretverziók, ún mutációkat készítsünk a webes, Facebook, Instagram vagy TikTok felületekre, az optimális megjelenések érdekében.
Audiovizuális csapatunk felkészült az egyedi igények teljesítésére, hogy együtt igazán egyedi tartalmakat hozhassunk létre.

Szolgáltatások

Bevétel-
növelő digitális hirdetések

Építsd vállalkozásod költséghatékonyan!
[arrow-down]

Mit nyújt a Meraki?

Tökéletes megoldás a növekedésre

Audit

Megvizsgáljuk a hirdetési fiókjaidat a legfrissebb technikai szempontok alapján, hogy feltárjuk a hiányosságokat, azonosítsuk a problémákat és feltérképezzük az erősségeket.

Kampány- és médiaterv

Céljaidhoz legjobban illeszkedő kampány- és médiatervet készítünk, hogy a lehető leghatékonyabban érd el céljaidat. Egyedülálló módon cégünk bárhol képes hirdetéseket elhelyezni a digitális térben, hogy ez se szabjon határt az álmaidnak.

Implementáció és optimalizálás

Az elkészített tervek alapján kialkudjuk a legkedvezőbb árakat és élesítjük a kampányokat. A hirdetéseket folyamatosan ellenőrizzük és optimalizáljuk (az adatok alapján), hogy a lehető legjobb eredményt érjük el a legkevesebb pénzből.

Riportálás

Részletes és naprakész riportokat készítünk az elért eredményekről, hogy mindig képben legyél az aktuális teljesítménnyel. Nálunk az átláthatóság és bizalom elsődleges szempont.
digitális kampányok

Mozogj otthonosan a digitális
értékesítés világában!

Piac feltérképezése Konkurenciaelemzés Kampánystratégia Célorientált hirdetésmix Eredményesség Visszacsatolás

Nagyvállalati megoldások mindenkinek

Minősített Google Ads ügynökségként az elmúlt évek során több száz PPC kampányt menedzseltünk sikeresen nem csak a Google, hanem a Facebook, LinkedIn, és egyéb népszerű alkalmazások rendszereiben. Folyamatosan fejlesztjük megoldásainkat és tudásunkat, hogy a lehető legjobb eredményeket érjük el ügyfeleinknek.

A világon elsők között implementáltuk a KKV ügyfeleknek is a személyre szabott hirdetési technológiát. A megoldás különlegessége, hogy a megjelenített hirdetések minden tulajdonságát a rendszerünk dinamikusan alakítja a legjobb eredmény érdekében. Így akár több millió hirdetésverziót készíthetünk el, hogy mindenkinek az éppen legrelevánsabb hirdetést jelenítsük meg a legjobb helyen és időben.

Komplex marketing szolgáltatásunk keretén belül teljes egészében levesszük a marketinggel kapcsolatos terheket a válladról; PPC szakembereink megtervezik és menedzselik kampányaidat, grafikusaink és videós szakértőink pedig elkészítik a kreatívokat, videókat. Szükség esetén pedig akár webáruházad, vagy weboldalad fejlesztésében is tudunk segíteni. Ügyfeleink a legkülönbözőbb iparágakból érkeztek hozzánk, ezért biztosak vagyunk benne, hogy a te vállalkozásod számára is megtaláljuk a legjobb marketingmegoldást.  

  • Folyamatos tesztelés

    Folyamatos tesztelés

    Mi folyamatosan tesztelni fogunk, hogy a lehető legjobb eredményeket érjük el.

  • Adatvezérelt szemlélet

    Adatvezérelt szemlélet

    Minden döntésünket mérések és adatok alapján hozunk meg.

  • Teljeskörű kivitelezés

    Teljeskörű kivitelezés

    Csapatunk az elejétől a végéig mindent elvégez a célok és igények szerint.

Miért éri meg digitálisan hirdetni?    

Legyen szó akár kis- és nagyvállalatról, a PPC kampányok tökéletes megoldást nyújtanak bármilyen vállalkozás számára a potenciális vásárlók és ügyfelek megszerzésére. De mi a titka ezeknek a kampányoknak, amik a legtöbb vállalkozás számára vonzó hirdetési megoldást jelentenek? A válasz rendkívül egyszerű; a hagyományos reklámeszközökkel ellentétben egészen pontosan elérhető velük szinte bármilyen célcsoport. A Google Ads, Facebook, Linkedin, Pinterest és a hasonló elven működő platformok eszközeivel a legkülönbözőbb témára, érdeklődési körökre, és demográfiai adatokra célozhatunk. Bármennyire is egyszerűen hangzik azonban, ezek a kampányok komoly tervezést, odafigyelést és szakértelmet kívánnak meg annak érdekében, hogy eredményesek legyenek. Mi ebben tudunk neked segíteni!

Bárhol, bármikor

Bárhol, bármikor

Változatos megoldások az egyedi célok teljesülése érdekében.

    • Google Ads
    • Facebook/Instagram Ads
    • Programmatic
    • YouTube Ads
    • LinkedIn Ads
  • Services 2

    • TikTok Ads
    • Pinterest Ads
    • Snapchat Ads
    • Reddit Ads
    • Minden más

Kérj egy ajánlatot!

Google Ads


Szeretnéd azokat elérni, akiknek a legnagyobb szüksége van szolgáltatásaidra, termékeidre? A Google hirdetési platformja kiválóan alkalmas erre a kedvező konverziós költség miatt. Bármilyen célra alkalmazható felület.

Facebook/Instagram Ads


A Magyarországon már több mint 4 millió felhasználóval rendelkező Facebook, a Google Ads mellett a másik legnépszerűbb és leghatékonyabb hirdetési platform. Bármilyen célra alkalmazható felület.

Programmatic hirdetések


A programmatic típusú vásárlás a nagyvállalati szegmensben évek óta az általános hirdetési megoldás. Az adatalapú, automatizált hirdetéskiszolgálásnak köszönhetően pontosabban célozhatóak és minőségibb felületeken jeleníthetőek meg a hirdetések. Nálunk ezek a megoldások mindenkinek elérhetőek.

YouTube Ads


A YouTube a világ legnépszerűbb videós platformja, ami a Google hirdetései hálózatának részét képezi, annak összes előnyével együtt. Tökéletes választás márkaépítés céljából.

LinkedIn Ads


Szolgáltatásaidat vagy termékeidet cégek számára hirdetnéd? Akkor a legideálisabb platform erre a LinkedIn, melynek Magyarországon már több mint félmillió tagja van.

TikTok Ads


A legújabb hirdetési platform a piacon, ami jelenleg csakis limitált számú ügynökségeken keresztül érhető el Magyarországon. Ilyenek vagyunk mi is! Ha szeretnél a 30-nál fiatalabb korosztály szegmensében növekedni, akkor a TikTok kiváló platform lehet számodra.

Pinterest Ads


Webshopot üzemeltetsz divat, lakberendezés vagy egyéb esztétikai vonalon? A Pinterest tökéletes felület lehet az értékesítés növelésére, amennyiben a fiatalabb nőket szeretnéd elérni.

Snapchat Ads


Szeretnéd márkád ismertségét növelni a fiatalok körében egy egyedi platform használatával? A Snapchat Ads segítségével hatásosan elérheted a fiatal generációt az általuk is gyakran látogatott alkalmazáson belül.

Reddit Ads


Bármilyen specifikus téma legaktívabb felhasználóit szeretnéd gyorsan és egyszerűen megcélozni? Akkor a Reddit hirdetési funkciói választ adhatnak a kihívásaidra, ahol tematika alapján célozhatóak a felhasználók.

Másra gondoltál?


Mondd el, mivel foglalkozik a céged és mit szeretnél elérni, mi pedig megtaláljuk a számodra legkedvezőbb hirdetési felületet. Az sem probléma, ha korábban nem dolgoztunk vele, hiszen nyitottak vagyunk új platformok használatára és megismerésére, hogy neked több időd maradjon a munkádra. Értjük és szeretjük a hirdetési piacot, ezáltal garantáljuk a hatékony közös munkát!
Szolgáltatások

SEO

Kereső-
optimali-
zálás

Előzd meg a konkurenciát,
legyél az első a keresőben!
[arrow-down]

Mit nyújt a Meraki?

Tereljünk forgalmat a weboldaladra.

Javítás

Megvizsgáljuk a weboldaladat a keresők mai elvárásainak szempontjából, feltárjuk a hibákat, megtervezzük a lépéseket és kijavítjuk, amit szükséges.

Finomhangolás

További tartalmak gyártása mellett folyamatosan optimalizálunk és ellenőrizzük a kulcsszavakat, hogy a kereső élére kerülhess és ott is maradhass.

Tereljünk forgalmat a weboldaladra. SEO, keresőoptimalizálás

Világszínvonal a keresőoptimalizációban.

Világszínvonal a kereső-optimalizációban.

Kutatás Átfogó elemzés Monitoring Folytonosság Eredményorientáltság

Forgalom,
hirdetés
nélkül.

A felhasználók 75%-a már nem kattint át a keresők találati listájának a második oldalára. Amennyiben céged weboldala nem keresőoptimalizált, nagy valószínűséggel nem található meg a Google (és egyéb kereső motorok) találati listájának első oldalán, így feltehetően alacsony az organikus (természetes módon keletkező) forgalma a honlapnak.

Számos felmérés kimutatta már, hogy azok a felhasználók, akik „természetes” (tehát nem fizetett hirdetésen keresztül, vagyis organikus) úton jutottak el egy weboldalra, sokkal relevánsabbnak tartják az adott weboldal tartalmát, illetve sokkal több bizalmat fektetnek a hozzá tartozó cégbe, ezáltal nő a konverzió arány. A keresőoptimalizálás az egyik legmegtérülőbb befektetés, hiszen minimális invesztálás mellett a megtérülés folyamatos.

  • Digitális kampányok hatékonyságának növelése

    Digitális kampányok hatékonyságának növelése

    A hirdetések olcsóbbak, ha azok a Google szerint relevánsak az adott oldal tartalmára nézve.

  • Organikus találatok növelése

    Organikus találatok növelése

    A weboldaladnak mind technikai és tartalmi szempontból meg kell felelnie, hogy a kereső relevánsnak tartsa az oldaladat.
  • Magasabb konvertálási hajlandóság

    Magasabb konvertálási hajlandóság

    Számos felmérés kimutatta már, hogy az organikusan érkező látogatók sokkal nagyobb valószínűséggel válnak ügyfelekké.

Mitől függ, hogy hányadik a weboldalunk a keresőben?

Folyamatosan ügyelnünk kell arra, hogy a célcsoportunknak megfelelő, releváns, minőségi tartalommal rendelkezzen honlapunk!

Az, hogy egy weboldal hányadikként szerepel a keresőben egy adott kifejezésre, sok tényezőn múlik. A Google (és a többi kereső) rengeteg faktort vesz figyelembe, amikor kialakítja a találatok végső rangsorát. Nehéz általános szabályokat meghatározni, hiszen a Google rangsorolási metódusát több speciális faktor is befolyásolja. Például, hogy milyen böngészőt (Safari, Chrome, stb.) használunk, de befolyásolhatja a földrajzi elhelyezkedésünk, vagy akár a böngészési előzményeink is.

A keresőmotor algoritmusa dönti el, hogyan rangsorolja a weboldalakat. Ezek a keresőmotorok nap mint nap átfésülik az internet egészét, és minden egyes tartalmat feltérképeznek, illetve indexelnek. Amikor egy felhasználó elindít egy keresést a Google rendszerében, a cég algoritmusa létrehoz egy listát azon weboldalakról melyek tartalmát odaillőnek véli a keresett kulcsszó/kifejezés szempontjából.

Teljes körű kivitelezés: SEO, keresőoptimalizálás

Teljes körű kivitelezés

Services 1

  • Technikai SEO
  • ON-SITE SEO
  • OFF-SITE SEO

Kérj egy ajánlatot!

Technikai SEO


A Google számára a legnagyobb érték a felhasználói elégedettség, vagyis a felhasználói élmény. A legfontosabb, hogy a weboldal eleget tegyen ennek a kritériumnak, melynek egy része technikai jellegű. Ha egy weboldal nincs jól felépítve, „összerakva”, akkor hiába minden erőfeszítés. Tehát az első és legfontosabb lépés, hogy technikailag alkalmas legyen az oldal a keresőoptimalizálásra.

ON-PAGE SEO


Amennyiben már a technikai SEO összes szegmensének megfelelünk, érdemes az on-page technikák irányába fordulnunk, amelyek nem csak abban segítenek, hogy a felhasználó számára jó élményt nyújtsunk, hanem a keresőmotorok számára is teljes egészében megfeleljünk. Minden olyan keresőoptimalizálást célzó munkálat, amit a weboldalunkon végzünk, ebbe a kategóriába tartozik. Ahogyan a technikai, úgy a tartalmi SEO is több elemből áll, mint például a kulcsszókutatás, a szöveges tartalom felépítése, a megfelelő vizuális elemek elhelyezés, meta tag-ek kitöltése és a linkek elhelyezése.

OFF-PAGE SEO


Az off-page SEO-hoz tartozik minden olyan kívülről érkező tevékenység, amely valamilyen hatással van weboldalunkra. Ilyen például a link marketing, link építés. Ez azt jeleni, hogy egy adott weboldalra minél több és erősebb külső linket szerezzünk. Ezeknek a linkeknek az a fő célja, hogy forgalmat tereljenek az oldalra és hitelességet kölcsönözzenek a saját weblapunknak. Linkek nélkül nehéz jó helyezést elérni a Google találati listáján.