Blog

meraki

Bővebben ...Blog

  • Találatok: 189

Rólunk

Marketing, ami működik.

Sokéves tapasztalatunk segít megtalálni a válaszokat a növekedéssel kapcsolatos kihívásokra.

Est. 2016

A Vízió

A Meraki Marketing Kft. egy új és független ügynökség, mely nemzetközi szintű és teljes körű marketing szolgáltatásokat nyújt a startupoktól a nagyvállalatokig mindenkinek.

Az Evolúció

Egy-egy ügyfél összes projektjét egy dedikált, tapasztalt marketing munkatárs kezeli. Ellátja a kommunikációs feladatokat, és koordinálja a Meraki szakértő háttércsapata munkáját, így biztosítva a növekedésedet segítő szolgáltatásokat.

  • Török Monika
    Török Monika

    Alapító

    Ha ő nincs, mi sem létezünk. Alapítónk jól ismert multicégek marketing és kommunikációs székéről állt fel, hogy egy saját székre üljön át a Graphisoft Park egy teraszos-hangulatos irodájában. A civilben háromgyermekes anyuka igazi erőssége, hogy ütőképes, színes csapatot hozott létre. Mentorként, segítőként és rettenthetetlen hajóskapitányként áll a Meraki fedélzetén mi és az ügyfeleink legnagyobb örömére.
  • Kánai András
    Kánai András

    B2B kreatívigazgató

    Kánai András, B2B kreatívigazgatónk két évtizedes reklámügynökségi és fél évtizedes ügyféloldali tapasztalatot mondhat a magáénak – meg egy állandóan meglévő kíváncsiságot, amellyel a világ dolgait szemléli. Éjszakai életét éppen ezért (jobbára) a könyvek és a laptop fölött görnyedve éli: jövőkutató énje ilyenkor dobja ki a hajmeresztő vagy éppen optimista jövőképeket, amelyeket sokszor előadásaiban prezentál. Munka mellett / után írta meg futurológiai könyvét, amelyet nemsokára egy második követ.
  • Kiskádár Tamás
    Kiskádár Tamás

    Kreatívigazgató

    Tamás a Magyar Narancs újságírójából lett szövegíró a Hungexpónál, majd kreatív igazgató a Publicisnél tizenkét évig. Később dolgozott a Kirowskiban és a Mitóban. Az összesen már lassan harmincéves reklámszakemberkedés mellett tanít és szerkeszt (a Tilos rádióban). Négy gyereke felnőtt már, három kutyája megöregedett. Feleségével együtt nagyon szeretnek kerékpározni, időnként kirándulni és utazni.
  • Dr. Papp Bojána
    Dr. Papp Bojána

    Filmes üzletágvezető

    Dr. Papp Bojána filmdramaturgként végzett a Színház- és Filmművészeti Egyetemen, majd dokumentumfilmesként, újságíróként, televíziós szerkesztőként dolgozott az elmúlt húsz évben, kétszer nyerte el a Magyar Filmkritikusok díját, így tartalmi oldalról érkezett a Merakihoz. Saját témái között elkötelezetten foglalkozott szociális témákkal – forgatott börtönben, hátrányos helyzetű gyerekekkel, menekültekkel, nőkkel vagy mélyszegénységben élőkkel, de történelmi témák is megtalálták. Az elmúlt években egyre többször készített branded content filmeket, amelyek egyszerre mutatták meg egy márka gazdasági és emberi arcát. Filmes üzletágvezetőként célja az, hogy a kis- és középvállalkozások számára is elérhetővé tegye a minőségi reklámfilmeket. Legszívesebben két kiskamasz gyerekével tölti szabadidejét, és fedezi fel velük együtt újra a világot.
  • Tihanyi Márk
    Tihanyi Márk

    B2B ügyfélkapcsolati igazgató

    Feketeöves marketing tanácsadó kollégánk Angliában élt 10 évig, Londonban végzett közgazdászként, és hat éve él ismét Magyarországon, de nem egyedül: barátnőjével 10 éve nagy boldogságban él és dolgozik együtt a digitális marketing és közösségi média területén. Amellett, hogy szereti kifogni a kihívást és jó feladatokat adó ügyfeleket, főbb hobbija a horgászat, a vadászat és a kiskutyája pocakjának simogatása. Amúgy is közel áll hozzá a természet és az erdőjárás, és szerencsére ilyen projektekkel is foglalkozunk. (Talán kutyapocaksimogató projektünk nincs, ha így belegondolunk).
  • Varga Adrienn
    Varga Adrienn

    Üzletfejlesztési igazgató

    Üzletfejlesztési igazgató 15 éves sales és marketing, valamint 5 éves stratégiára épített vizuális tartalomgyártási tapasztalattal képviseli a Meraki csapatát. Célja, hogy ügyfeleinket a számukra készített egyedi stratégia vizuális formába öntésével, érzelmekre ható show-stopper tartalmakkal kiemelje az online térben, a jól tapasztalható marketing zajból, minőségi kommunikációval. Adri hobbija ezen felül a fotózásokban való aktív részvétel senior modellként is, hosszú távú célja a MERAKI létrehozása nemzetközi piacokon, elsősorban Finnországban.
  • Varga Vera
    Varga Vera

    B2C ügyfélkapcsolati igazgató

    Nálunk egyáltalán nem ritka, hogy valaki account és egyben rendkívül kreatív. Több ügyfelünk sikerében felelős személyként Varga Vera is ezt a tábort erősíti. Ehhez a külföldön töltött évei adnak muníciót, amikor az alkalmazkodóképessége hihetetlenül megerősödött. Vera magabiztosan kezeli a büdzséket és soha nem veszik el a határidőkben sem – erre multis és saját céges tapasztalata predesztinálja – de közben ő a mi nem hivatalos sütimesterünk (Head of Cookies, és most nem informatikai értelemben). Minden merakis bulira hoz nekünk valami ínycsiklandozót, valami édeset, valami süteményeset, valami… verásat. Emberbarát személyiségét tovább árnyalja, hogy odáig van családjáért: férjéért és egyre gyorsabban cseperedő fiáért.
  • Abay Bálint
    Abay Bálint

    Digital Head

    Cégünk egyik digitális varázslója, honlapmágusa a Corvinus-Meraki-Microsoft-Meraki útvonalat járta be. Érdeklődési körének, alkatának és tudásának köszönhetően Bálint a webes projektek koordinálását és stratégiai támogatását végzi nálunk. A szívéhez közel álló IT világán kívül furcsa hobbikat mondhat magáénak, például: otthon átszellemülten DIY lámpa alatt biopitypangot termesztett a görögteknősüknek, automata vízcserélőrendszert fabrikált az akváriumuknak vagy a kávépörkölés rejtelmeit kutatva bújta a fórumokat. Ahogy mondja: „Ezekkel kis családomat boldogítom, ami már nem is olyan kicsi, mivel feleségemmel három csodás gyermekünknél töltöm be a szülő szerepét.”
  • Csorba Zsuzsanna
    Csorba Zsuzsanna

    Szövegíró

    Szövegíró kollégánk a Budapesti Corvinus Egyetemen végezte tanulmányait kommunikáció- és médiatudomány szakon. A szakma betűkhöz közelebb álló részét választotta, így kötött ki végül a Merakinál. Sokéves szövegírói tapasztalatának köszönhetően mesterien csűri-csavarja a SEO szövegeket, social media posztokat, hírleveleket. Számára a szövegírás egy aranykulcs a világ megismeréséhez, új dolgok felfedezéséhez. Zsuzsi a startupok elhivatottja, ebből írta doktori dolgozatát is, amikor pedig nem ezzel foglalkozik, akkor új élményekre vadászik családjával, barátaival és kutyájával, Majával.

  • Jámbor Izabella
    Jámbor Izabella

    Marketing tanácsadó

    Iza, az új accountunk nem mindennapi személy. Hozzunk erre példákat is? Rendben!
    Amikor az építőiparban érettségizett, a 150-ből még csak 5-en voltak lányok.
    A rendezvényszervezés nála nemcsak a szakmai múltat, hanem erős hobbit is jelent: születésnapi partijai tematikára épülnek, és – mint egy zártkörű klubba – sorban állnak az emberek, hogy azokra bejussanak.
    Imád kommunikálni és szervezni, és jól is csinálja! Megrögzötten hisz a mosoly és a kommunikáció erejében.
    Szabadidejében vérbeli homo ludensként társasozik, feltöltődésnek próbálja különböző lemaradásait behozni, akár könyvekről, Marvel-filmekről vagy sorozatokról van is szó.

  • Mándoki Tamás
    Mándoki Tamás

    PPC specialista

    Hódmezővásárhelyről származó reneszánsz emberünk egyszerre agyas szövegíró és villámkezű PPC kampánymenedzser. Mielőtt a Meraki csapatát erősítette volna, már mélyen megmártózott a digitális hirdetések világában. Sokoldalúságára jellemző, hogy gyerekkora óta foglalkozik novella- és versírással, de nagy barátja a zenének, a videójátékoknak, a művészeteknek, a pszichológiának és a technológiának is. Hogy férhet ennyi érdeklődés, kíváncsiság egy emberbe?! Nem tudjuk, de örülünk, hogy Tomi a Merakiban van, és együtt dolgozhatunk vele.
  • Mózsi Richárd
    Mózsi Richárd

    Grafikus

    Ritkán lehet nekünk olyan grafikai munkákat, magazinterveket és arculati kézikönyveket mutatni, amiktől igazán eláll a lélegzetünk, ezért bosszantó, hogy Ricsi kollégánk mindent elkövet a légzőrendszerünk folyamatos szabotálásáért. Édesapja nyomdászként dolgozott, ezért nem meglepő, hogy a kiadványok, magazinok, könyvek tervezésének és szerkesztésének szeretetét már korán magába szívta. Főbb erősségeinek a letisztult, finom részletek kidolgozását, illetve a komplex márkamegjelenések tervezését tartja. (ezt aláírjuk mi is) Ha éppen hagyjuk pihenni kéréseink sokasága közepette, akkor szabadidejét mozgással, az erdők felfedezésével, focival és a családjával tölti. Igazi Marvel és Lego rajongóként tartjuk számon, lehet, hogy örök gyermeki énje az extra fűszer, ami a sok-sok szép munka alapja…
  • Lupkovics-Oravecz Zsófia
    Lupkovics-Oravecz Zsófia

    Marketing tanácsadó

    Mosolygósan szigorú, szigorúan mosolygós kollégánk marketingtanácsadóként (és újdonsült várandós feleségként) dolgozik a Merakinál. Politológia és jogi tanulmányaitól egy kreatívabb világba menekült, idén nyáron találta meg helyét csapatunkban. Legfőbb hobbija a sport követése élőben és online és természetesen a művelése is! Zsófi fiatalként úszó és gyorskorcsolyázó volt, ma már inkább a futás és a terepakadály versenyeken való részvétel teszi ki a szabadidejét.
  • Ramocsa Szonja
    Ramocsa Szonja

    Grafikus

    Folyton mozgásban! Szonja színes egyénisége grafikus csapatunknak, akinek a dinamikára épülő stílusa és az extrém ötletei folyamatosan szebbnél szebb munkákkal örvendeztetnek minket és ügyfeleinket. A kommunikáció és média szak elvégzése, majd 4 év multis háttér után egy sífelvonón kapaszkodva döntötte el, hogy kreativitását grafikusként kamatoztatja. Micsoda döntés! Azóta nincs megállás, hiszen munkáival újságokban, weboldalakon és a közösségi médiában is öregbítette már cégünk nevét. Szüleinek hála lételeme a sport, bár kevesen gondolnák, hogy sport alatt a hullámszörföt, a longboardot és a freestyle síelést érti. Kutyája, Kiwi minden percét szebbé teszi a home office alatt, aki csodálattal vegyes irigységgel tekint gazdája főzőtehetségére, hiszen sajnos ő nem részesülhet a végeredményből. Szonja megszállottan műanyagellenes, imádja a rakottkelt, a bálnákat, ha sós vizes a haja, a technot és a Pearl Jam bandát. Nem feltétlenül ebben a sorrendben…
  • Votisky Anna
    Votisky Anna

    Marketing tanácsadó

    Anna életében (egyelőre) a 2 a fontos szám: ennyi évtizedet töltött el multinacionális vállalatok különböző kommunikációs területein, és ennyi gyereket nevel férjével. Még néhány szám: tucat és 1000 – ennyi főre is szervezett már rendezvényt, de emellett a belső kommunikáció, a PR és a rendezvényszervezés is egyaránt közel állnak a szívéhez. Nem retten meg sem a backstage, sem a határidő szavak hallatán. Amikor ideje engedi – erős eufemizmus! – akkor tanul, olvas, színházi vagy mozielőadást néz, de szabadideje leginkább a családjáé.

Referenciáink

Olyan ügyfelekkel dolgozunk, akik számára a növekedés vagy a nemzetközi piacra lépés az elsődleges cél. Ebben van tapasztalatunk, ehhez értünk.
  • Alex Hair Shop & Salon

    Client 01

  • KIOSK

    Client 01

  • Forbes

    Client 02

  • Cheppers

    Client 03

  • softwareONE

    Client 04

  • Waberer's

    Client 05

  • Duna Garden

    Client 06

  • Dubicz

    Client 06

  • RTL KLUB

    Client 07

  • linistry

    Client 08

  • ZanZa

    Client 09

  • Clementine

    Client 09

  • Ford Petrányi

    Client 10

  • abesse

    Client 01

  • Achron

    Client 02

  • Axióma

    Client 02

  • BBT

    Client 02

  • bixpert

    Client 02

  • CashControl

    Client 02

  • DG Digital

    Client 02

  • Elter

    Client 02

  • Flanker

    Client 02

  • Grube

    Client 02

  • HRmaster

    Client 02

  • HR Partner

    Client 02

  • Inokim

    Client 02

  • KOC

    Client 02

  • Kukamet

    Client 02

  • Lillyneir

    Client 02

  • Mesterakadémia

    Client 02

  • Meliora by KOC

    Client 02

  • MKOE

    Client 02

  • ProfilGate

    Client 02

  • Remred

    Client 02

  • Serco

    Client 02

  • Synerinsoft

    Client 02

  • Szuperzöld

    Client 02

  • Thomas Sabo

    Client 02


Ügyfeleink mondták

  • Meliora By KOC

    „Még nem volt alkalmam visszajelezni a filmekről..hát most végre megteszem... Ma reggel a hajnali csöndben végre volt alkalmam végignézni őket...és azt kell hogy mondjam le vagyok nyűgözve, nagyon szép munka mind a forgató stáb, mind a szereplők részéről...”
  • Webartery

    „Még egyszer köszönöm mindenkinek a csapatban, aki a WEBARTERY márkával foglalkozott és a tehetségét, szakértelmét, kreativitását a mi sikerünk szolgálatába állította az elmúlt időszakban :)”
  • Remred Space Technologies

    "Nagyon köszönjük a Meraki Marketing csapatának a fejlesztést, azt hiszem ezzel tényleg sikerült újat mutatni a magyar és nemzetközi honlapok között!"

Bővebben ...Rólunk

  • Találatok: 4050

Referenciáink

Referenciáink

Olyan ügyfelekkel dolgozunk, akik számára a növekedés vagy a nemzetközi piacra lépés az elsődleges cél. Ebben van tapasztalatunk, ehhez értünk.
  • Forbes

    Forbes

  • KIOSK

    KIOSK

  • Waberer's

    Waberer's

  • RTL KLUB

    RTL KLUB

  • Ford Petrányi

    Ford Petrányi

  • Clementine

    Clementine

  • softwareONE

    softwareONE

  • Remred

    Remred

  • Abonett

    Abonett

  • Serco

    Serco

  • Thomas Sabo

    Thomas Sabo

  • Grube

    Grube

  • Zo Skin Health

    Zo Skin Health

  • unitravel

    unitravel

  • Mesterakadémia

    Mesterakadémia

  • swapp

    swapp

  • abesse

    abesse

  • enel x

    enel x

  • Elter

    Elter

  • Duna Garden

    Duna Garden

  • linistry

    linistry

  • Axióma

    Axióma

  • BBT

    BBT

  • bixpert

    bixpert

  • CashControl

    CashControl

  • Cheppers

    Cheppers

  • DG DIGITAL

    DG DIGITAL

  • Inokim

    Inokim

  • Dubicz

    Dubicz

  • Flanker

    Flanker

  • HRmaster

    HRmaster

  • Herius Capital

    Herius Capital

  • HR partner

    HR partner

  • achron

    achron

  • KOC

    KOC

  • Kukamet

    Kukamet

  • Lillyneir

    Lillyneir

  • Meliora by KOC

    Meliora by KOC

  • MKOE

    MKOE

  • Profilgate

    Profilgate

  • Borkell

    Borkell

  • Synerinsoft

    Synerinsoft

  • Szuperzöld

    Szuperzöld

  • Abylon

    Abylon

  • Agents Republic

    Agents Republic

  • Alex Hair Shop & Salon

    Alex Hair Shop & Salon

  • Assix Intersolar

    Assix Intersolar

  • Assix zrt.

    Assix zrt.

  • Babel

    Babel

  • Beko

    Beko

  • bereljautot.com

    bereljautot.com

  • ZanZa

    ZanZa

  • Budapest Dental

    Budapest Dental

  • Duna Hotel Paks

    Duna Hotel Paks

  • FlottInvest

    FlottInvest

  • Fókusz Computer

    Fókusz Computer

  • Freshland

    Freshland

  • GabiJó

    GabiJó

  • Garuda

    Garuda

  • HEPA

    HEPA

  • Imperity

    Imperity

  • Kantin

    Kantin


Ügyfeleink mondták

  • Meliora By KOC

    „Még nem volt alkalmam visszajelezni a filmekről..hát most végre megteszem... Ma reggel a hajnali csöndben végre volt alkalmam végignézni őket...és azt kell hogy mondjam le vagyok nyűgözbe, nagyon szép munka mind a forgató stáb, mind a szereplők részéről...”
  • Webartery

    „Még egyszer köszönöm mindenkinek a csapatban, aki a WEBARTERY márkával foglalkozott és a tehetségét, szakértelmét, kreativitását a mi sikerünk szolgálatába állította az elmúlt időszakban :)”
  • Remred Space Technologies

    "Nagyon köszönjük a Meraki Marketing csapatának a fejlesztést, azt hiszem ezzel tényleg sikerült újat mutatni a magyar és nemzetközi honlapok között!"

Bővebben ...Referenciáink

  • Találatok: 3181

Árak

Image Image
meraki

Kép teszt 1

Ez egy szöveg sor Ez egy link

Image Image
meraki

Kép teszt 2

Ez egy szöveg sor Ez egy link

Image Image Alt
meraki

Kép teszt 3

Ez egy szöveg sor Ez egy link

Image Image Alt
meraki

Kép teszt 4

Ez egy szöveg sor Ez egy link

Image Image Alt
meraki

Kép teszt 5

Ez egy szöveg sor Ez egy link

Image Image Alt
meraki

Kép teszt 6

Ez egy szöveg sor Ez egy link

Image Image Alt
meraki

Kép teszt 7

Ez egy szöveg sor Ez egy link

Image Image Alt
meraki

Kép teszt 8

Ez egy szöveg sor Ez egy link

Image Image Alt
meraki

Kép teszt 9

Ez egy szöveg sor Ez egy link

Image Image Alt
meraki

Kép teszt 10

Ez egy szöveg sor Ez egy link

Image Image Alt
meraki

Kép teszt 11

Ez egy szöveg sor Ez egy link

Bővebben ...Árak

  • Találatok: 365

Propaganda

  • Találatok: 191

Videomarketing (2)

Szolgáltatások

Audio-
vizuális marketing

Színes és informatív videós tartalmak a brand image és a
céges tevékenységek kommunikációjához.
[arrow-down]

Mit nyújt a Meraki?

Ragadd meg a figyelmet

Reklámfilmek, brandépítő filmek

Akár induló, akár komolyabb szakmai múlttal bíró céged van, biztosan elérkezik az a pillanat, amikor gyorsan, hatékonyan, érthetően szeretnéd megmutatni a tevékenységi körödet. A kis- és középvállalkozások számára a reklámfilm még mindig szinte elérhetetlenül drága kommunikációs formának tűnik. Pedig egy marketingkampány ma már nem működik reklámfilmek nélkül. Ilyenkor jön jól a videó, és persze mi! Legyen szó márkaépítésről vagy ügyfélélményt bemutató filmekről, nyugodtan ránk bízhatod magad, költséghatékony módon, mindig az aktuális marketingcéloknak megfelelően segítünk!

Social media tartalmak

Ma már minden cég social media felületein rengeteg a mozgóképes tartalom. 5-20 másodperces filmek, amelyek akár a cég termékeit mutatják be, akár csupán egy hangulatot adnak, a videós tartalmakkal is számolni kell marketingtervezéskor. Ebben is szívesen segítünk, specialitásunk a hatékonyság – minél inkább tervezhető, ugyanakkor kis forgatási igénnyel vagy akár forgatás nélkül, fotókból, animációval megvalósítható videók tervezését és gyártását is vállaljuk. Nagyon szívesen gondolkodunk videós sorozatok, csatornák beindításán, hiszen szerintünk az előre tervezhetőség és rendszeresség márkaépítő hatású.

Eseményvideók

Akár céges rendezvényen, akár online eseményekhez van szükséged videós tartalomra, nyugodtan bízd ránk magad! Amikor találkozhattok a cégben, egy-egy céget bemutató, eseményre aktualizált videó feldobja a hangulatot. Nem is hinnéd, hogy a milyen sokféle módon tudunk videós tartalmakkal segíteni abban, hogy a csapatod összekovácsolódjon. És ez igaz akkor is, ha csak az online térben tudtok találkozni éppen – karácsonyi ünnepség, egy régóta a cégnél dolgozó munkatárs köszöntése, egyszerűnek tűnő, de filmként nagyon hatásos elemei egy-egy online találkozónak.

Lépj be az 1% világába
audiovizuális marketinggel!

Márkapozícionálás Megkülönböztethetőség Kiemelkedés Célzott elérés

Legyen a céged a főszereplő!

Egy jó videóval nemcsak céged, szolgáltatásod vagy terméked professzionalitását tudod bemutatni rövid idő alatt, hanem élményt nyújtasz, és érzelmeket tudsz kiáltani a nézőkből, ezzel pedig az elkötelezettségüket teremted meg vagy növeled. Mi abban tudunk segíteni, hogy a számodra fontos üzenetet a lehető leginkább sűrítve, a megfelelő műfajt kiválasztva adjuk át a megfelelő felületen. Ma már ugyanis nem kérdés, hogy sokszor jobban értjük a filmek nyelvét, mint az írott beszédet. Többek között ezért népszerű és ma már megkerülhetetlen egy kis- és középméretű vállalkozásnak is a videós tartalom.
  • Márkapozícionálás egyszerűen

    Audiovizuális megjelenéssel csak kevés cég mutatja be magát. Emiatt előnyben is vannak mind a marketing mind a márkaépítés terén.
  • Elérések növelése

    Az új digitális kor a videókról szól, felülettől függetlenül. Hirdess jobban, olcsóbban, építs márkahűséget sikeresebben és gyorsan!

  • Megkönnyített munkafolyamatok

    Problémáid vannak a toborzással, a belső munkafolyamatok elmagyarázásával, értékeid bemutatásával? Gondolkodj videóban!

Mitől lesz jó egy videó?

Szerintünk egy videó akkor hatékony, ha hiteles.

Legyen szó bármilyen műfajról, a jó videók hitelesen közvetítik azokat az üzeneteket, amiket a cég tevékenysége, munkatársai, szolgáltatásai képviselnek. Mi abban tudunk segíteni, hogy ennek a hitelességnek a hátterét megteremtjük, és megtaláljuk az azt leghatékonyabban bemutató műfajt – segítünk a minőségi kivitelezésben, ugyanakkor a sokszor nehéznek tűnő interjúhelyzetekben is.

A Merakinál sokféle műfajban készítünk marketingvideókat, az animációktól kezdve a rövid ismeretterjesztő filmekig, munkáinkat mindig alapos kutatás előzi meg – a jó videók ereje szerintünk a befektetett háttérmunkában rejlik, és az az alapján kidolgozott forgatókönyvben. Ez leginkább a brandet építő filmekre igaz, de csapatunk abban is tud segíteni, hogy adott kampányidőszakban, termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban az ügyfelekkel közösen megtaláljuk a leghatékonyabb videós formát, műfajt, hosszt és főleg, tartalmat. A tartalom mellett természetesen a kivitelezés éppolyan fontos nálunk – videós csapatunk grafikusainkkal közösen dolgozik azon, hogy szép és színvonalas videók készüljenek, bármilyen tartalomról vagy műfajról legyen szó.

Teljes körű kivitelezés

Videós szolgáltatásunk teljes körű kivitelezést takar, a kreatív koncepció megírásától a gyártáson át a kész videós anyagok vagy reklámfilmek megvalósításáig terjed.

  • Services 1

    • Célok és forgatókönyv
    • Utómunka
    • Reklámfilm és hirdetés
    • Cég- és termékbemutató
  • Services 2

    • Dokumentumfilm
    • Animáció
    • Podcast
    • Egyedi tartalom

Kérj egy ajánlatot!

Célok és időzítés


Amikor felmerül egy videós tartalom igénye egy cég életében, három fő szempontot kell figyelembe venni a tervezésnél: a videó konkrét feladatát és célját, a vállalható költségeket, és az időzítést. Első lépésként arról beszélgetünk ügyfeleinkkel, hogy miért és kinek szól az adott tartalom. Ez alapján több műfajban és költségvetéssel javaslunk kreatív tartalmakat, illetve kidolgozzák szakértő kollégáink a forgatókönyveket.

Utómunka


A gyártás megszervezése, akár forgatott, animációs vagy stockvideókból álló tartalomról van szó, megfelelő utómunkát igényel. Egy videó vagy videós csomag megvalósítása többhetes folyamat, amelynek része a vágás, a fényelés, a hangi utómunka, és a feliratozás, grafikus megjelenés finomítása.

Reklámfilm és hirdetés


Legyen szó közösségimédia-megjelenésről, vagy televízióban is sugárzott reklámról, számíthatsz ránk. Széles körű tapasztalattal tervezünk és gyártunk videós tartalmat rövid és hosszabb méretben is, változatos felhasználásra, állandóan magas minőségben.

Dokumentumfilm


Dokumentumfilmekre nincs minden cégnek szüksége, de bizonyos iparágakban ez jelenti a kiemelkedés egyik lehetséges útját. Díjnyertes munkatársaink célja minden esetben a legmagasabb minőség elérése, mind esztétikai mind tartalmi szempontból.

Cég- és termékbemutató


Változatos audiovizuális tartalomgyártással segítjük ügyfeleink imázsépítését és sales-tevékenységét. Ügyfélelégedettségi kisvideókon keresztül, termék- és szolgáltatásvideókon át egészen rendezvények audiovizuális megjelenítéséig azon dolgozunk, hogy a lehető legjobban és legigényesebben bemutassuk, hogy ki vagy és mit csinálsz pontosan.

Animáció


Célzott üzenetek, ügymenetek vagy speciális kampányokhoz gyakran nem a hagyományos forgatott, hanem animációs megjelenés szükséges. A hangsúly itt minden esetben a költséghatékonyságon, a precizitáson és a prémium megjelenésen van.

Podcast


A céges online megjelenés egyik leginnovatívabb formája manapság a podcast, amely lehetőséget ad arra, hogy a cég tevékenységét rendszeresen, ugyanakkor elmélyültebben és szórakoztató módon kommunikálja. Kutatás, gyártástervezés, forgatás és élesítés egy helyen!

Egyedi tartalom


Ahány ház, annyi szokás, de leginkább ahány cég, annyi egyedi igény. Audiovizuális csapatunk felkészült az egyedi igények teljesítésére, hogy együtt igazán egyedi tartalmakat hozhassunk létre.

Bővebben ...Videomarketing (2)

  • Találatok: 775

Social media

  • Találatok: 114

PPC / Digitális kampányok (2)

Szolgáltatások

Bevétel-
növelő digitális hirdetések

Építsd vállalkozásod költséghatékonyan!
[arrow-down]

Mit nyújt a Meraki?

Tökéletes megoldás a növekedésre

Audit

Megvizsgáljuk a hirdetési fiókjaidat a legfrissebb technikai szempontok alapján, hogy feltárjuk a hiányosságokat, azonosítsuk a problémákat és feltérképezzük az erősségeket.

Kampány- és médiaterv

Céljaidhoz legjobban illeszkedő kampány- és médiatervet készítünk, hogy a lehető leghatékonyabban érd el céljaidat. Egyedülálló módon cégünk bárhol képes hirdetéseket elhelyezni a digitális térben, hogy ez se szabjon határt az álmaidnak.

Implementáció és optimalizálás

Az elkészített tervek alapján kialkudjuk a legkedvezőbb árakat és élesítjük a kampányokat. A hirdetéseket folyamatosan ellenőrizzük és optimalizáljuk (az adatok alapján), hogy a lehető legjobb eredményt érjük el a legkevesebb pénzből.

Riportálás

Részletes és naprakész riportokat készítünk az elért eredményekről, hogy mindig képben legyél az aktuális teljesítménnyel. Nálunk az átláthatóság és bizalom elsődleges szempont.

Mozogj otthonosan a digitális
értékesítés világában!

Piac feltérképezése Konkurenciaelemzés Kampánystratégia Célorientált hirdetésmix Eredményesség Visszacsatolás

Nagyvállalati megoldások mindenkinek

Minősített Google Ads ügynökségként az elmúlt évek során több száz PPC kampányt menedzseltünk sikeresen nem csak a Google, hanem a Facebook, LinkedIn, és egyéb népszerű alkalmazások rendszereiben. Folyamatosan fejlesztjük megoldásainkat és tudásunkat, hogy a lehető legjobb eredményeket érjük el ügyfeleinknek.

A világon elsők között implementáltuk a KKV ügyfeleknek is a személyre szabott hirdetési technológiát. A megoldás különlegessége, hogy a megjelenített hirdetések minden tulajdonságát a rendszerünk dinamikusan alakítja a legjobb eredmény érdekében. Így akár több millió hirdetésverziót készíthetünk el, hogy mindenkinek az éppen legrelevánsabb hirdetést jelenítsük meg a legjobb helyen és időben.

Komplex marketing szolgáltatásunk keretén belül teljes egészében levesszük a marketinggel kapcsolatos terheket a válladról; PPC szakembereink megtervezik és menedzselik kampányaidat, grafikusaink és videós szakértőink pedig elkészítik a kreatívokat, videókat. Szükség esetén pedig akár webáruházad, vagy weboldalad fejlesztésében is tudunk segíteni. Ügyfeleink a legkülönbözőbb iparágakból érkeztek hozzánk, ezért biztosak vagyunk benne, hogy a te vállalkozásod számára is megtaláljuk a legjobb marketingmegoldást.  

  • Folyamatos tesztelés

    Mi folyamatosan tesztelni fogunk, hogy a lehető legjobb eredményeket érjük el.

  • Adatvezérelt szemlélet

    Minden döntésünket mérések és adatok alapján hozunk meg.

  • Teljeskörű kivitelezés

    Csapatunk az elejétől a végéig mindent elvégez a célok és igények szerint.

Miért éri meg digitálisan hirdetni?    

Legyen szó akár kis- és nagyvállalatról, a PPC kampányok tökéletes megoldást nyújtanak bármilyen vállalkozás számára a potenciális vásárlók és ügyfelek megszerzésére. De mi a titka ezeknek a kampányoknak, amik a legtöbb vállalkozás számára vonzó hirdetési megoldást jelentenek? A válasz rendkívül egyszerű; a hagyományos reklámeszközökkel ellentétben egészen pontosan elérhető velük szinte bármilyen célcsoport. A Google Ads, Facebook, Linkedin, Pinterest és a hasonló elven működő platformok eszközeivel a legkülönbözőbb témára, érdeklődési körökre, és demográfiai adatokra célozhatunk. Bármennyire is egyszerűen hangzik azonban, ezek a kampányok komoly tervezést, odafigyelést és szakértelmet kívánnak meg annak érdekében, hogy eredményesek legyenek. Mi ebben tudunk neked segíteni!

Bárhol, bármikor

Változatos megoldások az egyedi célok teljesülése érdekében.

    • Google Ads
    • Facebook/Instagram Ads
    • Programmatic
    • YouTube Ads
    • LinkedIn Ads
  • Services 2

    • TikTok Ads
    • Pinterest Ads
    • Snapchat Ads
    • Reddit Ads
    • Minden más

Kérj egy ajánlatot!

Google Ads


Szeretnéd azokat elérni, akiknek a legnagyobb szüksége van szolgáltatásaidra, termékeidre? A Google hirdetési platformja kiválóan alkalmas erre a kedvező konverziós költség miatt. Bármilyen célra alkalmazható felület.

Facebook/Instagram Ads


A Magyarországon már több mint 4 millió felhasználóval rendelkező Facebook, a Google Ads mellett a másik legnépszerűbb és leghatékonyabb hirdetési platform. Bármilyen célra alkalmazható felület.

Programmatic hirdetések


A programmatic típusú vásárlás a nagyvállalati szegmensben évek óta az általános hirdetési megoldás. Az adatalapú, automatizált hirdetéskiszolgálásnak köszönhetően pontosabban célozhatóak és minőségibb felületeken jeleníthetőek meg a hirdetések. Nálunk ezek a megoldások mindenkinek elérhetőek.

YouTube Ads


A YouTube a világ legnépszerűbb videós platformja, ami a Google hirdetései hálózatának részét képezi, annak összes előnyével együtt. Tökéletes választás márkaépítés céljából.

LinkedIn Ads


Szolgáltatásaidat vagy termékeidet cégek számára hirdetnéd? Akkor a legideálisabb platform erre a LinkedIn, melynek Magyarországon már több mint félmillió tagja van.

TikTok Ads


A legújabb hirdetési platform a piacon, ami jelenleg csakis limitált számú ügynökségeken keresztül érhető el Magyarországon. Ilyenek vagyunk mi is! Ha szeretnél a 30-nál fiatalabb korosztály szegmensében növekedni, akkor a TikTok kiváló platform lehet számodra.

Pinterest Ads


Webshopot üzemeltetsz divat, lakberendezés vagy egyéb esztétikai vonalon? A Pinterest tökéletes felület lehet az értékesítés növelésére, amennyiben a fiatalabb nőket szeretnéd elérni.

Snapchat Ads


Szeretnéd márkád ismertségét növelni a fiatalok körében egy egyedi platform használatával? A Snapchat Ads segítségével hatásosan elérheted a fiatal generációt az általuk is gyakran látogatott alkalmazáson belül.

Reddit Ads


Bármilyen specifikus téma legaktívabb felhasználóit szeretnéd gyorsan és egyszerűen megcélozni? Akkor a Reddit hirdetési funkciói választ adhatnak a kihívásaidra, ahol tematika alapján célozhatóak a felhasználók.

Másra gondoltál?


Mondd el, mivel foglalkozik a céged és mit szeretnél elérni, mi pedig megtaláljuk a számodra legkedvezőbb hirdetési felületet. Az sem probléma, ha korábban nem dolgoztunk vele, hiszen nyitottak vagyunk új platformok használatára és megismerésére, hogy neked több időd maradjon a munkádra. Értjük és szeretjük a hirdetési piacot, ezáltal garantáljuk a hatékony közös munkát!

Bővebben ...PPC / Digitális kampányok (2)

  • Találatok: 750

SEO / Keresőoptimalizálás

Szolgáltatások

SEO

Kereső-
optimali-
zálás

Előzd meg a konkurenciát,
legyél az első a keresőben!
[arrow-down]

Mit nyújt a Meraki?

Tereljünk forgalmat a weboldaladra.

Javítás

Megvizsgáljuk a weboldaladat a keresők mai elvárásainak szempontjából, feltárjuk a hibákat, megtervezzük a lépéseket és kijavítjuk, amit szükséges.

Finomhangolás

További tartalmak gyártása mellett folyamatosan optimalizálunk és ellenőrizzük a kulcsszavakat, hogy a kereső élére kerülhess és ott is maradhass.

Tereljünk forgalmat a weboldaladra.

Világszínvonal a keresőoptimalizációban.

Világszínvonal a kereső-optimalizációban.

Kutatás Átfogó elemzés Monitoring Folytonosság Eredményorientáltság

Forgalom,
hirdetés
nélkül.

A felhasználók 75%-a már nem kattint át a keresők találati listájának a második oldalára. Amennyiben céged weboldala nem keresőoptimalizált, nagy valószínűséggel nem található meg a Google (és egyéb kereső motorok) találati listájának első oldalán, így feltehetően alacsony az organikus (természetes módon keletkező) forgalma a honlapnak.

Számos felmérés kimutatta már, hogy azok a felhasználók, akik „természetes” (tehát nem fizetett hirdetésen keresztül, vagyis organikus) úton jutottak el egy weboldalra, sokkal relevánsabbnak tartják az adott weboldal tartalmát, illetve sokkal több bizalmat fektetnek a hozzá tartozó cégbe, ezáltal nő a konverzió arány. A keresőoptimalizálás az egyik legmegtérülőbb befektetés, hiszen minimális invesztálás mellett a megtérülés folyamatos.

  • Digitális kampányok hatékonyságának növelése

    Digitális kampányok hatékonyságának növelése

    A hirdetések olcsóbbak, ha azok a Google szerint relevánsak az adott oldal tartalmára nézve.

  • Organikus találatok növelése

    Organikus találatok növelése

    A weboldaladnak mind technikai és tartalmi szempontból meg kell felelnie, hogy a kereső relevánsnak tartsa az oldaladat.
  • Magasabb konvertálási hajlandóság

    Magasabb konvertálási hajlandóság

    Számos felmérés kimutatta már, hogy az organikusan érkező látogatók sokkal nagyobb valószínűséggel válnak ügyfelekké.

Mitől függ, hogy hányadik a weboldalunk a keresőben?

Folyamatosan ügyelnünk kell arra, hogy a célcsoportunknak megfelelő, releváns, minőségi tartalommal rendelkezzen honlapunk!

Az, hogy egy weboldal hányadikként szerepel a keresőben egy adott kifejezésre, sok tényezőn múlik. A Google (és a többi kereső) rengeteg faktort vesz figyelembe, amikor kialakítja a találatok végső rangsorát. Nehéz általános szabályokat meghatározni, hiszen a Google rangsorolási metódusát több speciális faktor is befolyásolja. Például, hogy milyen böngészőt (Safari, Chrome, stb.) használunk, de befolyásolhatja a földrajzi elhelyezkedésünk, vagy akár a böngészési előzményeink is.

A keresőmotor algoritmusa dönti el, hogyan rangsorolja a weboldalakat. Ezek a keresőmotorok nap mint nap átfésülik az internet egészét, és minden egyes tartalmat feltérképeznek, illetve indexelnek. Amikor egy felhasználó elindít egy keresést a Google rendszerében, a cég algoritmusa létrehoz egy listát azon weboldalakról melyek tartalmát odaillőnek véli a keresett kulcsszó/kifejezés szempontjából.

Teljes körű kivitelezés

Teljes körű kivitelezés

Services 1

  • Technikai SEO
  • ON-SITE SEO
  • OFF-SITE SEO

Kérj egy ajánlatot!

Technikai SEO


A Google számára a legnagyobb érték a felhasználói elégedettség, vagyis a felhasználói élmény. A legfontosabb, hogy a weboldal eleget tegyen ennek a kritériumnak, melynek egy része technikai jellegű. Ha egy weboldal nincs jól felépítve, „összerakva”, akkor hiába minden erőfeszítés. Tehát az első és legfontosabb lépés, hogy technikailag alkalmas legyen az oldal a keresőoptimalizálásra.

ON-PAGE SEO


Amennyiben már a technikai SEO összes szegmensének megfelelünk, érdemes az on-page technikák irányába fordulnunk, amelyek nem csak abban segítenek, hogy a felhasználó számára jó élményt nyújtsunk, hanem a keresőmotorok számára is teljes egészében megfeleljünk. Minden olyan keresőoptimalizálást célzó munkálat, amit a weboldalunkon végzünk, ebbe a kategóriába tartozik. Ahogyan a technikai, úgy a tartalmi SEO is több elemből áll, mint például a kulcsszókutatás, a szöveges tartalom felépítése, a megfelelő vizuális elemek elhelyezés, meta tag-ek kitöltése és a linkek elhelyezése.

OFF-PAGE SEO


Az off-page SEO-hoz tartozik minden olyan kívülről érkező tevékenység, amely valamilyen hatással van weboldalunkra. Ilyen például a link marketing, link építés. Ez azt jeleni, hogy egy adott weboldalra minél több és erősebb külső linket szerezzünk. Ezeknek a linkeknek az a fő célja, hogy forgalmat tereljenek az oldalra és hitelességet kölcsönözzenek a saját weblapunknak. Linkek nélkül nehéz jó helyezést elérni a Google találati listáján.

Bővebben ...SEO / Keresőoptimalizálás

  • Találatok: 1458