Minden kampányunknál kettős feladatunk van:
- Kitalálni egy ütős kampányt.
- Megtalálni a kampány számára a lehető legjobb formát és csatornát.
Az Itaka Magyarországgal közösen egy olyan limitált idejű kampány mellett döntöttünk, amely egyszerre képes a márka által nyújtott prémium utazási élményt, illetve az utazás/szabadság iránti állandó emberi vágyat megjeleníteni.
A megközelítés arra épült, hogy rengetegen álmodoznak egy újságcikk elolvasása, egy plakát megnézése, a social media platformok tartalmainak hatására utazásokról, egzotikus lokációkról, hangosan morogva, hogy „de jó is lenne ott lenni…”
Mi ezt a pillanatot forgattuk ki: szembeállítottuk a képernyőn keresztüli felfedezés erősen korlátozott jellegét a valódi felfedezés örömével.
„Nincs olyan nyomdatechnika, ami visszaadja a görög tenger csodáját… Hidd el, élőben jobb!”
„Fantasztikus utazásokról képeket nézegetni jó… de hidd el, élőben jobb!