Szolgáltatások

Kereső-
optimali-
zálás

Előzd meg a konkurenciát,
legyél az első a keresőben!

Mit nyújt a Meraki?

Tereljünk forgalmat a weboldaladra.

Javítás

Megvizsgáljuk a weboldaladat a keresők mai elvárásainak szempontjából, feltárjuk a hibákat, megtervezzük a lépéseket és kijavítjuk, amit szükséges.

Finomhangolás

További tartalmak gyártása mellett folyamatosan optimalizálunk és ellenőrizzük a kulcsszavakat, hogy a kereső élére kerülhess és ott is maradhass.

Világszínvonal a keresőoptimalizációban.

Világszínvonal a kereső-optimalizációban.

Kutatás Átfogó elemzés Monitoring Folytonosság Eredményorientáltság

Forgalom,
hirdetés
nélkül.

A felhasználók 75%-a már nem kattint át a keresők találati listájának a második oldalára. Amennyiben céged weboldala nem keresőoptimalizált, nagy valószínűséggel nem található meg a Google (és egyéb kereső motorok) találati listájának első oldalán, így feltehetően alacsony az organikus (természetes módon keletkező) forgalma a honlapnak.

Számos felmérés kimutatta már, hogy azok a felhasználók, akik „természetes” (tehát nem fizetett hirdetésen keresztül, vagyis organikus) úton jutottak el egy weboldalra, sokkal relevánsabbnak tartják az adott weboldal tartalmát, illetve sokkal több bizalmat fektetnek a hozzá tartozó cégbe, ezáltal nő a konverzió arány. A keresőoptimalizálás az egyik legmegtérülőbb befektetés, hiszen minimális invesztálás mellett a megtérülés folyamatos.

Mitől függ, hogy hányadik a weboldalunk a keresőben?

Folyamatosan ügyelnünk kell arra, hogy a célcsoportunknak megfelelő, releváns, minőségi tartalommal rendelkezzen honlapunk!

Az, hogy egy weboldal hányadikként szerepel a keresőben egy adott kifejezésre, sok tényezőn múlik. A Google (és a többi kereső) rengeteg faktort vesz figyelembe, amikor kialakítja a találatok végső rangsorát. Nehéz általános szabályokat meghatározni, hiszen a Google rangsorolási metódusát több speciális faktor is befolyásolja. Például, hogy milyen böngészőt (Safari, Chrome, stb.) használunk, de befolyásolhatja a földrajzi elhelyezkedésünk, vagy akár a böngészési előzményeink is.

A keresőmotor algoritmusa dönti el hogyan rangsorolja a weboldalakat. Ezek a keresőmotorok nap mint nap átfésülik az internet egészét, és minden egyes tartalmat feltérképeznek, illetve indexelnek. Amikor egy felhasználó elindít egy keresést a Google rendszerében, a cég algoritmusa létrehoz egy listát azon weboldalakról melyek tartalmát odaillőnek véli a keresett kulcsszó/kifejezés szempontjából.

Teljes Körű Kivitelezés

  • Technikai SEO
  • ON-SITE SEO
  • OFF-SITE SEO

Technikai SEO


Google számára a legnagyobb érték a felhasználói elégedettség, vagyis a felhasználói élmény. A legfontosabb, hogy a weboldal eleget tegyen ennek a kritériumnak, melynek egy része technikai jellegű. Ha egy weboldal nincs jól felépítve, „összerakva”, akkor hiába minden erőfeszítés. Tehát az első és legfontosabb lépés, hogy technikailag alkalmas legyen az oldal a keresőoptimalizálásra.

ON-PAGE SEO


Amennyiben már a technikai SEO összes szegmensének megfelelünk, érdemes az on-page technikák irányába fordulnunk, amelyek nem csak abban segítenek, hogy a felhasználó számára jó élményt nyújtsunk, hanem a keresőmotorok számára is teljes egészében megfeleljünk. Minden olyan keresőoptimalizálást célzó munkálat, amit a weboldalunkon végzünk, ebbe a kategóriába tartozik. Ahogyan a technikai, úgy a tartalmi SEO is több elemből áll, mint például a kulcsszókutatás, a szöveges tartalom felépítése, a megfelelő vizuális elemek elhelyezés, meta tag-ek kitöltése és a linkek elhelyezése.

OFF-PAGE SEO


Az off-page SEO-hoz tartozik minden olyan kívülről érkező tevékenység, amely valamilyen hatással van weboldalunkra. Ilyen például a linkmarketing, linképítés. Ez azt jeleni, hogy egy adott weboldalra minél több és erősebb külső linket szerezzünk. Ezeknek a linkeknek az a fő célja, hogy forgalmat tereljenek az oldalra és hitelességet kölcsönözzenek a saját weblapunknak. Linkek nélkül nehéz jó helyezést elérni a Google találati listáján.