Skip to main content

Esettanulmány

HRmaster

Evolution Consulting Kft.

A kliens

HRmaster magazin esettanulmány

Időtartam

2019 - napjainkig

Történetük

  • Az Evolution Consulting Kft. 2007-ben alakult azzal a céllal, hogy innovatív megoldásokkal lépjen a HR-szoftverek piacára a HRmaster nevű termékével. A közel 20 fős kisvállalkozás ügyfelei elvárásaira minden esetben egyéni igényekre szabott megoldásokat kínál. Nettó éves árbevételük tavaly már a félmilliárd forintot is meghaladta.

    A szoftver a munka- és személyügyi feladatok teljes folyamatára digitális, automatizálható választ kínál. 20 modulja szabadon variálható egymással vagy akár más rendszerekkel is.

Az együttműködés

A HRmaster marketingkommunikációja 2019 óta a Meraki Marketing feladata.
"Mindig öröm egy olyan magyar vállalkozás növekedését támogatnunk, amely innovációjával, hozzáállásával nyitott szemléletével lehetővé teszi, hogy együtt szárnyaljunk. Érezzük a felelősséget, de a lehetőséget és a sikereket is." – fogalmazott Törökné Nagy Monika, a Meraki alapítója.

A kihívás

Az Evolution Consulting számára fontos, hogy minél több szakmabeli, a célcsoportba tartozó személy ismerje meg a szoftverét. Ennek egyik eszköze a szakmai közösség építése a nekik szóló releváns tartalommal – ezért szerettünk volna még egy olyan formát találni, amely még jobban kidomborítja a HRmaster autentikusságát, a cég HR iránti elkötelezettségét és szakértelmét.

„Azt vártam és várom el az ügynökségemtől, hogy kreatívabb megjelenést érjünk el, mint a konkurenciáink. A már megszokott nem elég, ennél többre van szükség – ezért bízom a Merakiban.”

Az ötlet

A hazai szaksajtó állandó olvasójaként észrevettük, hogy egy jól azonosítható rés tátong a marketingkommunikációs tematikában. Egyrészt a HRmaster saját kategóriájával, a HR Tech-kel kapcsolatban viszonylag kevés az elérhető információ, másrészt hiányzik egy olyan olvasmányos, magazinszerű tartalmi megközelítés, amely újszerű, hasznos és szórakoztató cikkeket kínál az olvasóknak.

Létrehoztuk tehát a HRmaster Magazin tartalmat, amelynek küldetése:

1

Könnyen emészthetően, olvasmányosan mutassa be a HR fontos trendjeit, itthon kevésbé ismertetett témáit.

2

Adjon betekintést a hazai HR-szakemberek életébe interjúk, esettanulmányok formájában.

3

Változatos és színes tartalmat kínáljon, miközben világos rovatszerkezettel segíti az olvasók tájékozottságát.

A negyedéves, ingyenes, a HRmaster honlapján külön menüpontot kapott csaknem 40 oldalas magazin egy-egy új száma 2021 tavaszától kezdve negyedévenként jelenik meg 20 különböző rovattal.

Ahogy Török Monika fogalmaz: "A Meraki nem először készít B2B márkamagazint. A HRmaster Magazin esetében azonban a mi kezünkbe került a teljes folyamat: a tematika kitalálása, a cikkek megírása és a teljes arculat megformázása is. Éppen ezért különösen büszkék vagyunk az ügyféllel való szoros együttműködésben megszületett produktumra."

A HRmaster magazinok elérhetősége: https://hrmaster.hu/magazin

A HRmaster magazin különkiadványa

2021-ben a HRmaster pozicionálását a „hazai HR Tech éllovasa”-ként szerettük volna megerősíteni. Ennek első lépéseként egy különleges HRmasterMagazint állítottunk össze. A HR Tech területén rendkívül fontos az innováció, így ezt az értéket választottuk fókuszul. Célul tűztük ki, hogy szakmai stábunk felkutassa és esettanulmányok formájában bemutassa a hazai, általunk leginnovatívabbnak tartott HR-gyakorlatokat és a mögöttük álló szakembereket. A Magyarországon még egyedülálló kiadvány 2022 tavaszán készült el. A HR legkülönbözőbb itthoni innovációit három területre bontva (szervezeti, humán és digitális innováció) mutattuk be.

Eredmények

Összesen több mint 27 500 alkalommal olvasták a HRmaster Magazint

  • Az első és utolsó szám közötti növekedés mértéke 2400%, azaz 24-szer többen nézték meg az utolsó számot, mint az elsőt
  • 2022 áprilisában az előző év hasonló időszakához viszonyítva 600%-os növekedést tapasztaltunk az olvasók számában.
  • A hrmaster.hu/magazin oldalon töltött átlagos idő 22%-kal növekedett 2022 áprilisában az előző év áprilisához viszonyítva.

„Példaértékű együttműködésben, bátran mondhatom, hogy valami egészen újat és minőségit hoztunk létre. Az olvasottsági adatokból, a visszajelzésekből világosan kitűnik, hogy a célunkat elértük – és megyünk tovább ezen az úton.”

A konklúzió

A Meraki több területen is bizonyította, hogy a gördülékeny munkavégzés és az eredmények híve. Egyrészt az ügynökség nagyon rövid idő alatt előállt a magazin koncepciójával, és a közös szerkesztőségi megbeszélések alkalmával hamar kialakult a partneri munkastílus. Az ügynökség tartalommal foglalkozó, a HR-es tematikához értő és grafikai munkatársai nagy erőbedobással fogtak hozzá a feladathoz, és itthon egy eddig nem létező, jövőbe mutató HR-es márkamagazint hoztak létre.